26.4.2017

Mulla on ripset

Kävin ottamassa volyymiripset! Olin jo pitkään miettiny et kehtaisko tuota ja nyt ennen Gotlannin reissua kävin ittelleni sellaset hankkimassa. Aluks mietin, et raaskinko laittaa niihin kuukausittain niin paljon rahaa, kun kevätkin on tulossa ja kalastus alkaa viedä taas fyffee, mut halusin sit kuitenki kokeilla miltä ne mulla näyttää ja helpottaako arkee yms. Volyymiripsiin päädyin klassisten sijaan, kun olin kuullu niistä hyvää.

Pituuksista tai kaarevuuksista en tienny yhtään mitään. Laitettiin D-kaarta ja ekalla keralla tosi maltillista pituutta. Nyt on käyny kerran huollattamassa ja silloin laitettiin ulkonurkkiin vähän pidempää. Ekat ripset sai mut järkyttyy aika pahasti kun en ollu yyyyhtään tottunu! Meni monta viikkoo, et aloin olla sinut niiden kanssa. Aloin tykkää niistä enemmän kun ne vähän harveni. Olis ehkä pitäny alkuun kokeilla niitä klassisia, eikä heti rykästä volyymia. :D Jatkossa aijon kyllä varmaan kokeilla vielä muitakin pituuksia ja ehkä myös kaarevuuksia. D-kaari on tosi näytttävä, luulen että tykkäisin vähän maltillisemmasta kaarestakin. Ripset mun silmiin tuuppas Elina, Salon Seacretista. Elina on mun siskon hyvä kaveri ja mäki oon sitä kautta tutustunu. Elina pisti kaverinsa kanssa oman yrityksen pystyyn jonkin aikaa sitten. Kiva käydä tukemassa tuttua yrittäjää.



Siitä en tiiä onks nää helpottanu meikkirutiineja kauheesti. Muutenki yleensä olin tuupannu silmiin vaan ripasia ja nopeet eyelinerit. Siinä ei kauaa mee. Nyt käytän enemmän aikaa pohjaan ja kulmiin. Se on näiden kanssa ollu kivaa, et näyttää freesimmältä vaikka olis pitkän päivän töissä. Ripsarit ja muut silmämeikit kun tuppaa aika vähän suttaantumaan ja karisemaan päivän mittaan. Nyt sitä onglmaa ei ole kun ei oo silmissä ollenkaan meikkiä. Nää on myös pysyny mun mielestä ihan hyvin. Ekan setin kävin huollattamassa viiden viikon jälkeen, eikä ne silloinkaan ollu vielä ihan karmeet. Harventunu ja ylikasvanu toki, mut ei mitenkään ihan överisti. 

Elinan luona on tuntunu hyvältä käydä. Mä aina jännitän kaikkia tollasia "kaunistautumispaikkoja" kun mua ahdistaa istua pitkään samassa paikassa. Se on niin tylsää ja ahdistavaa on se, kun joku häärii just sun takia ympärillä. Tuntuu kiusalliselta. Siks en käy kampaajallakaan. Elinan kanssa aika on kuitenki menny aina leppoisasti jutellessa. Meillä on aika paljon samanlaisia ajatuksia vähän kaikesta, niitä on kiva siinä yhdessä jakaa. Olis ehkä joskus kiva kokeilla muitakin paikkoja, mut jos hyvän löytää niin miksi sitten vaihtaa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti