23.8.2011

Päivitys

Noniiiiiih, taas on vierähtäny aikaa edellisestä kirjottamisesta... Oon menny vähän siellä täällä joten en oo ehtiny kauheesti olla koneella. On hullusti juttuja josta on kyllä pitäny kirjottaa, mut on ollu kaikkee muuta. Tässä nyt jotain mun hengailuista viimeaikoina.

Ku Juuso tuli leiriltä, hengattiin tiiviisti yhessä viikon ajan, kunnes taas jouduttiin erkanee. Olin sen viikon myös Cityllä töissä pitkästä aikaa. Viimeks olin ollu loppukeväällä.


Samalla viikolla oltiin siis Esan ja Jonnan kanssa kattomassa W.A.S.P.ia Apollossa. Oli hassuu kattoo keikkaa ku on tottunu, et ne on aina Kulttuuritalolla. Apollossa oli kalliit juomat, mut silti tuli vähä juotuu. Oli myös ihan kivat pohjat alla. Seuraava päivä töissä oli aika mukava muutaman tunnin yöunien jälkeen. Autokin jäi suosiolla pihaan. Keikkapäivästä lisää ehkä jossain välissä!


Muutama päivä keikan jälkeen Juuso perheineen lähti Turkkiin. Haikeena mä heitin ne kentälle. Onneks seuraavana päivänä mullakin oli lähtö kauan odotettuun Lappiin! Lapin hulluus alko iskee jo bussissa ja jengi naureskeli mulle.


Lapinreissusta kirjotan ehdottomasti lisää kuhan saan aikaseks. Ilmat oli kylmii ja maisemat ihania. Oli fiiliksiltään vähän erilainen lappireissu ku muut. Vaikee selittää, mut tällä kertaa olin oikeesti Onnellinen vaeltaja. Ikävä oli kyllä kauhee aina sillontällön. Bussimatka takasin tuntu kestävän ikuisuuden. Pitkähän se kyl oliki. :D Lappi on parasta.

Lapin jälkeen, yhen palautumispäivän jälkeen lähettiin Juuson kaa Lohjalle yhelle vuokramökille, jossa oltiin muutama päivä. Oli kiva mökki, jos sitä ees mökiks voi kutsuu hahah. Käytiin myös sienessä, löyty hyvii kanttrarellejä ja tatteja!

Kun tultiin takasin, muutaman päivän päästä alko koulu. Juusolla siis, mulla ei. Juusbella alko jännä vuosi. Mä tein hommia taas Sodexolla. Oon nyt ollu siellä ja Cityllä. Tälläkin hetkellä istuin Cityn toimistolla ja vietän ruokataukoa. Viime viikon siivosin koneita ja ehkä tulevan viikon, jos sopivia vuoroja on tarjolla.

Perjantaina on taiteiden yö, sinne siis! Nyt täytyy yrittää taas alkaa kirjottaa kunnolla...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti