29.8.2011

Sodexoviikko alkakoon

Vkl oli aika löysä. Perjantaina oli se taiteiden yö, josta jo kirjotinki, mut sen jälkeen ei tehty kauheesti mitään järkevää. Hengattiin vaa Juusolla, käytiin meillä vähän grillaamassa ja löysäiltiin. Tai mä löysäilin, Juuso sentään teki vähän töitä.


EIKU HEI! Sunnuntaina oli kyl yks ihan magee juttu. Meijän seurakuntaan tuli uusi kirkkoherra ja me oltiin Juuson kanssa kantamassa kynttilöitä kulkueessa kun uus kirkkoherra, Hannu Pöntinen asetettiin virkaan. Tehtiin siellä myös vähän muitakin pikkuhommia ja tavattiin piispa Irja Askola, joka oli liturgina. Oli ihan magee ja juhlallinen jumalanpalvelus ja siellä oli paljon tuttuja. Harmi, et en ottanu yhtään kuvia.

Mä näin viime yönä ihan järkkyy painajaista, johon heräsin joskus viiden aikaan aamulla ihan itkusena. Hyi. Herättiin Juuson kaa seiskan jälkeen, Juusbe lähti
kouluun ja mä tulin himaan aamukahvi part kakkoselle.


Huomioikaa kaunis finni keskellä nenää! Ihanaaaaa, ei yhtään näkyvämpään paikkaan voinu tulla, eikä pysty ees puristaa. Mur. :D Mä lähen tästä kohta puoleen Tikkurilaan moikkaamaan mun kummilapsosta, Veetiä ja sen perhettä. Ei olla nähty pitkaan aikaan, Veeti on kuulemma kasvanu hullusti.

Kummeilun jälkeen starttaa työputki lentokentällä. Neljä päivää, jonka jälkeen lähen seurakunnan nuortenaikuisten leirille Tonttikseen. Tänään on 4h päivä, ihan kiva tällein alkuun. Huomenna ja keskiviikkona pääsen taas ihastelemaan lentokenttää auringonlaskussa, kun mulla on iltavuoro kymmeneen asti. Kaikki tän viikon vuorot alkaa vasta kahelta tai puol 3. Jee pääsee nukkuu pidempään ku viime viikolla!

1 kommentti: