16.5.2014

Godzilla 2014

Eilen käytiin taas Juuson kanssa leffassa. Tää kevät on ollut aika leffojen täyteinen. Välillä teatterissa ja usein myös ihan himassa. Vielä olis kaksi leffalippua käytettävänä ennen tän kuun loppua! Pääsin eilen töistä puolseiskalta ja suuntasin suoraan Jumboon. Käytiin nopsaa syömässä ja siirryttiin Flamingon puolelle.



Alempi kuva antaa jo vihjettä mitä oltiin katsomassa. Godzillaa! Sen traileri tuli viimeksi ennen leffaa mitä oltiin kattomassa ja heti kelasin että pakko nähdä se. Eilen tuli ensi-iltaan. Olin pienenä ihan Godzilla fani.



Vaikka fanitikin tätä monsteriliskoa jo pienenä, tää oli eka leffa jonka näin. Edellistä jenkkiversiota en oo nähnyt siksi kun olin sillon vasta 8-vuotias ja alkuperäiset japanilaiset on muuten vaan jäänyt.



Toisin kuin edellisessä jenkkiversiossa, oli tässä kunnioitettu enemmän alkuperäisen Godzillan ulkonäköä ja se oli siistii. Mun mielestä oli hyvä leffa! Osittain aika karmiva kun leffassa oli monia juttuja jotka mua pelottaa ihan oikeesti. :D Yksi niistä on esimerkiks ydinvoimalat, mä aina ahdistun jos nään niitä. Yhdessä kohtauksessa Mutoksi kutsuttava örkki oli kuoritumassa kotelostaan ja siitä kuului kova sydämensyke, se on toinen erittäin spooky juttu mulle, sykkivä sydän. Kuulostaa ehkä hassulta, mut mun mielestä sydämen kuuleminen jotenkin tosi pelottavaa. Mua pelottaa jo valmiiksi jos joskus saan lapsia ja pitää kuunnella vauvan sydänääniä. :D

Mut joo, ihan siisti leffa oli. Hyvin tehty. Suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti