22.9.2015

Mukava syksyinen viikonloppu

Täällä taas pitkästä aikaa. Työt lentokentällä rullailee kivastu, vapaa-aikaa riittävästi ja muutenkin syksy on tuntunuu menevän ihan mukavasti. Vaikka lentokentällä on mahdollista ottaa töitä myöa viikonlopuille, oon välttäny sitä. Viikonloput on kiva viettää jotenkin muuten kun töissä. Menneenä lauantaina meillä oli ruokakemut kotona, Pinja ja Miguel oli tulossa meille syömään. Alkuun oli tarkotus että Pinjan kanssa kokkailtais jotain yhessä, mut koska Pinjalla oli ollu jo koko päivä töitä keittiössä, mä toimin illalla kokkaajana.


Ohjeen illan ruokaan katoin uusimmasta Glorian Ruoka & Viini lehdestä. Vai olikohan se ees uusin, ihan sama. Ainoo lehti, joka mulle tulee himaan ja on tullu jo muutaman vuoden ajan. Myös Juuson kasaama alkudrinkki oli samasta lehdestä. Juomaan tuli, porkkanamehua, inkiväärilimua, limemehua ja vodkaa. Kuulostaa aika jännältä, oli hyvää. Ruuaks oli vegemoussakaa ja raakamakkaraa. Makkarat oli ihan suoraan kaupan hyllyltä...




Myöhemmin illalla käytiin vielä alakerran Jyväsessä. Ilta oli kiva! Vaikka ei tullu ees juotuu mitenkään paljon oli mulle ihan kauhee jysärihedari aamulla... Miten että ei tollasesta määrästä mitään darraa voi tulla. No, ei sitä varmaan alkoholista johtunutkaan, nyt oon flunssassa. Sunnuntaina oltiin sovittu että mennään Juuson kanssa kahestaan kalaan. Keli oli nätti ja syksyinen. Oltiin koko päivä Salossa Lohenrenkaalla. Vai onkohan se oikeesti Teijoa? Oli nätti lampipaikka. Toisessä blogissa enemmän juttua sieltä.




Nyt alkaneella viikolla flunssa on iskeny vähän pahemmin päälle, mut töissä oon kuitenkin ollu. Ei oo ollu onneks kuumetta, joten jaksaminen ihan jees. Muutenkaan ei hirveesti huvita saikkuilla, kun palkka on päivien lyhyydestä johtuen muutenkin aika pieni. Toivottavasti ens viikonloppuun menessä oon taas ihan terve. Ollaan menossa Mikkelin suuntaan yhden joen kunnostustalkoisiin, joten siellä pitäis sitten jaksaa vähän ahkeroidakkin...

Mukavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti