23.4.2014

Maanantai eiku tiistai

Jälleen kerran pääsiäisen pyhät sekoitti käsityksen siitä mikä päivä on. Mulla alkoi eilen taas hommat Calcuksella ja olin ihan varma että on maanantai. Seuraavat lähes kolme viikkoa oon Calcuksella. Siksi lähes, kun tässä lähiaikoina on enemmänkin vajaita viikkoja. Ensi viikolla on vappu. Eilinen työpäivä alkoi toimistolta, mutta aika nopeesti olinkin jo matkalla ekoihin kuvauksiin. Lounastauon pidin fiinisti junassa. En jaksanu varata sillen aikaa sen kummemmin, joten kävin hakee salaattia.


Päivän aikana oli myös toiset kuvaukset, jonka jälkeen päiväkin oli jo tosi pitkällä ja mä lähdin himaan. En mennyt kuitenkaan suoraan. Hyppäsin Ruoholahdesta dösään ja hurautin Hakaniemeen. Tällä hurjan pitkällä matkalla kerkesin jo nukahtaakin. Oli muuten vaikee saada ittensä hereillä jo dösästä veke. Myös aamulla nukuin pommiin. Se ei tosin vaikuttanut töihin kerkeemiseen, mut lenkin jouduin skippaamaan. Höh.



Kävin shoppaamassa Aasialaisia ruokatarvikkeita. Lähinnä sushijuttuja, kun ne on päässy kotoota loppumaan. Vähän muutakin tuli kyllä ostettua. Kertispuikot on ihan parhaita. Ja halpoja, 100 kpl maksaa 3,50. :D


Himassa Juusolla oli kokkaukset kesken. Mulla oli ihan törkee nälkä, en tajunnu ottaa välipalaa töihin. Onneks ruoka valmistui aika nopeesti. Syötiin kanaa ja  vihreetä tankoparsaa. Se on niin hyvää!


Illalla piti mennä salille, mutta iski kauhee väsy. Mä oon viimeks käyny salilla varmaan viikko sitten. Ennen pääsiäistä... Viime viikolla salittomuus tuntui ihan hyvältä, eikä aiheuttanut minkäänlaista morkkista. Kroppa oli jotenkin ihan loppu. Nyt alkaa kyllä jo vähän ahistaa. Tänään uusi yritys ennen saunaa. Nytkin kyllä aika väsähtänyt fiilis. Tänään aamulla nukuin jo toistamiseen ohi herätyskellon. Taas niin että se ei vaikuttanut töihin, mut aamulenkillä olisin käynyt. Väsyttää. Onneksi aurinko piristää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti