11.4.2014

Viimeisimmät instat

1. Calcus business. Kuvauksissa Invalidiliitolla. 2. Fuuuuuk. Ei jaksa odottaa!! #candycrushaddict

1. Kisu ei ollu mun kaveri kun meni piiloon. 2. Shampanjaa Jyväsessä meijän partsitupareiden jälkeen. Nyt (ja koko viime vuoden...) monista S-ketjun rafloista saa pullollisen shampanjaa hintaan 39e! Kyseinen shamppis on siis tolla tarjouksella suunnilleen saman hintaista kuin Alkossa.

1/2. Oltiin mun vanhempien kanssa käymässä Karusoman avoimissa ovissa. Karusoman Ville tekee abstrakteja maalauksia ja kauppaa niitä sopuhintaan. Karusoma tuli mulle tutummaksi yhdestä Calcuksen julkaisusta, jossa oli sivun kokoinen juttu Villestä ja Katusomasta. Mä räpsäsin siihen kuvat silloin ja pääsin käymään mestassa, jossa Ville väsää teoksensa. Artikkeli löytyy TÄSTÄ lehdestä sivulta 13. 

1/2. Selfie kalareissulta Pitkäkoskella ja työpäivän selfie suoraan lentokoneesta. Kyl mä töitäkin teen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti