6.4.2014

Vapaa perjantai

Mulla oli perjantina eka vapaapäivä. Mä olin kokoajan ihan varma että on lauantai. Oon nyt lähiaikoina saanu pidettyä vapaita ihan kivasti viikonloppuisin, joten nyt olin ihan pihalla. Juuso oli menossa iltaan, joten saatiin hengailla päivä yhdessä. Käytiin salilla, oli muuten superhyvä selkätreeni! Vieläkin tuntuu. Salin jälkeen laitettiin kämppä yhdessä kuosiin ja sit tehtiin ruokaa. Vielä perjantai pidettiin kasviruoka päivänä. Tää oli ainakin mun mielestä viikon ehdoton lemppari!



Täytetyt suippopaprikat. Sisällä punaisia linssejä, kalamata oliiveja, aurinkokuivattua tomaattia ja mausteita. Päällä Polar juustoa. Oli tosi hyviä! En oo hetkeen syöny linssejä, enkä muistanu oikein että ne on noin hyviä. 

Aika nopeesti ruuan jälkeen Juuson piti lähtee töihin. Mä jäin kotiin hengaamaan. Mulla ei ollut mitään ohjelmaa tiedossa, joten hengasin pitkään kotivaatteissa ennen kuin laitoin itteäni vähän kuosimpaan. 


Puhuin taas pitkästä aikaa mun kummitädin kanssa puhelimessa. Siinä vierästi hienot puolitoista tuntia! Tuntu hyvältä päästä vähän purkautumaan asioista, mistä mun on vaikee puhua kenenkään muun kanssa.

Myöhemmin illalla menin käymään porukoiden luona. Siellä oli mami yksinään. Tai joo, oli siellä myös kissa oli sekoili ihan täysii. :D Se on ihan rakastunut Pyryyn, mut koska Pytte ei ollu kotona, oli kissa ihan kreisi. Se vaan juoksenteli pitkin kämppää ja lähti aina mua karkuun kun yritin mennä lähelle.

Höpsö kissa. Oli kivaa olla mamin kanssa ihan kaksisteen hetki. Sellasia hetkiä ei kovin usein oo kun ei asu enää saman katon alla. Kun Juuso pääs töistä, hengattiin hetki yhessä Louhelassa ja lähettiin kotiin. On vähän tyhmää kun ei voida koskaan hengaa porukoiden luona kovin pitkään, kun Juuso on allerginen kissoille. Nyt varsinkin allergiaoireet buustautuu kun myös siitepölykausi on aluillaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti