16.4.2014

Liibalaabaa höpinää

Taas on ollu vähän vaikeeta kirjottaa. Kiva olis kirjottaa, mutta aiheita ei nyt oikein taas ole. Alkanut viikko on mennyt lentokentällä. Maanantaina oli lyhyt neljän tunnin päivä. Eilen pitkästä aikaa vähän pidempi. Vuoro olis ollut klo 23 asti, mutta päästiin lähtemään tuntia aikaisemmin kun viimeiset koneet ennen yövuoron alkua oli hanskassa. Oli mukava päivä, oltiin yhen tytsyn kanssa kahdestaan tiimissä.


Mua jännittää tuleva kesä töiden kannalta. Alkuun oli pieni kuumotus siitä että onko mulla töitä ollenkaan kun oli huhua että extroille ei välttis olisi kun toukokuun alussa meiltä lähtee noin 30 prossaa siivottavista koneista veke. Se huhu on nyt kyllä varmaan kumottu koska yks päivä työnjohdosta tuli tyyppi kysymään multa että voinko tehdä kesällä hommia ja vielä että pystynkö ihan reilusti ottamaan vuoroja. Vastasin myöntävästi vaikka en ihan kauheesti rakastakkaan lentokentän kuumaa kesää. :D Kunhan on töitä siihen asti että koittaa lähtö Pohjoiseen.

Toki jos Calcukselta tulee tarvetta mulle, niin meen sinnekkin ja oon sitten molemmissa. Calcus ykkösenä. Eilen yksi mun SXO työkaveri tuli kysymään mun sukunimeä, se oli bongannut mun nimen yhdestä Calcuksen just julkaisemasta lehdestä ja miettinyt että onko kyseessä sama Pieta. Minähän se.

Tän loppuviikon perjantaihin asti painan vielä kentällä. Sitten viikonloppu menee relatessa pääsiäisen merkeissä. Pyhien jälkeen ens viikolla alkaa pieni putki Calcuksella. Kivaa! Kun putki siellä loppuu ollaan menty jo vapun yli ja on toukokuu. Siis kevät! Siistii. Tää alkuvuosi on mennyt ihan kauheeta vauhtia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti