3.4.2014

Photo Booth pelleilyä & Youtube läppää

Latan pari päivää sitten uuden käyttiksen mun koneelle. Mukana tuli muutamia uusia ja vanhoja ohjelmia päivittyi paremmiksi. Vähän muutosta oli tullut myös rakkaaseen selfieohjelmaan, Photo Boothiin, joka on mulla ollut samanlainen monta vuotta.Tämähän oli siis se tärkein uusi juttu, muilla ei niin väliä.


Tämä asia on niin tärkeä että pitihän se jakaa blogiinkin. Tyhmät täytepostaukset on aina jees....


Sitten otsikon toiseen osaan, Youtubeen. Ollaan Juuson kanssa naurettu jo pitkään näille eri bändien shredseille. Niitä on vaikka kuinka monta hauskaa, mut tässä pari lempparia. Paras on tää KISS!



On tääkin aika hupaisa....



Erittäin viihdyttäviä on myös Märät Säpikkäät sarjan musavideot. Näitäkin on paljon, mut tässä muutama hyvä.



Onneks mun ei tarvii laulaa noin miten yläpuolella. :D Keksin kyllä pari juttua josta voisin tehdä samanlaista stuffia. Alla hauska parodia Jenni Vartiaisen Missä muruseni on biisistä. Hahahha....



Mun väsyneet aivot on selvästi siirretty jo viikonloppu modelle. Tällä viikolla oon herännyt joka päivä kuuden tienoilla aamulla. Tänään on mun viimeinen työpäivä tällä viikolla. Seuraavaksi on neljä päivää vapaata. NELJÄ! Seuraavan kerran menen töihin siis vasta ensi tiistaina. Tulevalla viikolla piti olla vaan kaksi päivää töitä, mut otin vähän lisää. Ei parille neljän tunnin SXO vuorolla pitkälle pötkitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti