19.3.2015

Höpinää tästä viikosta

Siistit sisähommat taas alotettu. Tuntuu aika kivalta parin kuukauden tauon jälkeen. Kun palasin koneeni ääreen, tuntu kun en olis ollu oikeestaan edes poissa. Meijän järjestelmä oli vähän muuttunu ja toimiston posse skidisti vaihtunu, mutta muuten fiilis oli ihan sama. Aikaisemmat aamuheräämisetkin on menny hyvin. Musta on oikeesti aika kivaa herätä vähän yli kuuden. Ihan paras aika käydä aamulenkillä kun kadut on ihan tyhjiä.

Eilen pääsin hyödyntämään toimiston sijaintia. Juuso tuli eilen viiden tienoilla hakee mut Ruoholahdesta, jonka jälkeen kurvattiin Lauttasaareen. Illat on jo pidentyny sen verran että kerettiin hetkeks kalaan. Larussa oli ihan mielettömän siistit maisemat auringon laskiessa. Lisää kuvia täällä.



Mä olin illalla ihan väsy, sitä se raikas ulkoilma teettää. Saunan jälkeen lysähdin sohvalle kattoo jotain tosi viihdyttävää ohjelmaa ja sammahdin siihen. Nukuin reilun tunnin ja siirryin sänkyyn. Aamulla nukuin vielä melkein kaks tuntii pidempään kun yleensä. En siis pommiin, vaan mulla oli kuvaus, johon olin menossa suoraan himasta. 

Kuvauksetkin on alkanu taas rullaamaan ihan hyvin. Tälle viikolle mahtui useampikin. Tänään viimeksi kaksi. Ekat oli Konalassa, ihan Cityn vanhan toimiston lähellä. Tuli ihan vuosien takaiset fiilikset mieleen kun kävelin sinne. 

Kohta on eka työviikko toimistolla ohi. Huominen enää ja sit koittaa viikonloppu. Tällä kertaa näillä näkymin ihan rauhallinen. Huomenna jännitetään iskeekö takatalvi. Sitä on nyt paljon kuumoteltu... Kunhan lunta ei enää tulis niin olis ihan jees. Nyt on niin keväisen näköistä jo! Toivon että huomenna olis pilvetöntä niin pääsis ehkä näkee auringonpimennyksen. Mun kiinnostus auringonpimennyksiin on tullu ihan salee muumeista hahah... Siinä ne rikko jotain lasia, tummens niitä tulella ja tapitti aurinkoa. Mä en nyt muista kun yhden osittaisin auringonpimennyksen jonka oon ite nähny. Taisin olla ala-asteella, oli kesä ja oltiin perheen kans mökillä. Edellinen täydellinen pimennys oli Suomessa heinäkuussa 1990. Ei kauheesti muistikuvia. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti