27.9.2016

Rapujuhlintaa Louhelassa

Viikonloppu oli kaikenlaista menoo täynnä. Mulla oli kolme päivää vapaata perjantaista lähtien. Pe aamupäivä alkoi sushi/viini lounaalla Pinjan kanssa Myyrmannissa. Samalla reissulla parit ostokset ja sit Louhelaan valmistautuu iltaa varten. Hassuu ku mä oon tottunu laittautuu aina omassa hiljaisuudessani, mut oli kyllä ihan sairaan hauskaa Pinjan kans meikkailla ja valita vaatteita iltaa varten. Meinas kaikki ruokasäädöt jäädä ihan viimetinkaan kun pelleiltiin meikkien kans. Oltiin siis järkkäämässä meijän sisarusposselle rapujuhlia. Pienin juhlia oli Leo, jota kaikki siskot halus tietty vähä pitää sylissä. Oli varmaan kivaa, ainakin ilmeestä päätellen...

Rapujen lisäks meillä oli leipää, parii eri kastiketta ja sienipiirakkaa. On toi rapusten kanssa säätö kyllä aika arsyttävää hommaa. :D Pitäis joskus ehkä testaa niitä vähän paremman laatusia rapuja, eikä aina näitä kaikista halvimpia Kiinalaisia tai Espanjalaisia. On kuulemma aikamoinen ero.






Veera, Robert ja Leo lähti jo aikaisin kotiin. Myös Juuso lähti aika nopeesti sen jälkeen nukkumaan, koska jätkällä oli seuraavana päivänä aikainen herätys. Viivi ja Nasse jäi pitää Pyrylle ja Kristiinalle seuraa, kun mä ja Pinja lähettiin baariin. Ekaks Wandasiin kattoo Tomppaa ja sit myöhemmin Dondoon. Mun ekakerta uudistuneessa Dondossa. Oliko vähän muuttunu! Paljon siistimpi ku ennen, mut meininki kyllä ihan sama... Joskus kahen jälkeen lähettiin Pinjan kans käppäilee UG:n kautta Louhelaan nukkuu. Aamulla olikin sit kiva herää porukoitten sohvalta jyskyttävään hedariin ja tekee lähtöö Kamppiin ja siitä Onnibussilla Kotkaan.

Kotkassa meni seuraavat pari päivää. Olin seuraamassa Kotkan perhokalastajien järkkäämää Lohenkalastuksen SM kisaa. Juuso ja moni muu tuttu oli siellä kisaamassa. Aika rento tapahtuma, ei mitään oikeeta hulluu kisameininkiä. Just hyvä niin. Mulla oli fillari mukana, joten pääsin kivasti rullailee paikasta toiseen.






Nyt olis muutama päivä töitä ja sit taas suuntana Kotka. Viimeiset päivät kun pääsee kalastaa lohta. Suunnitteilla myös jotain illanviettoa kaudenlopettajaisten merkeissä Kotkan äijien kanssa. Reissun jälkeen täytyiski sit asennoituu tekee kauheesti duunia. Mulla vaihtuu taas soppari extrasta vakkariks, joten vapaiden saaminen ei oo enää ihan niin helppoo. Nyt alkaa duunin täyteinen syksy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti