5.5.2014

Sundageni

Nyt oli pitkästä aikaa viikonloppu, jolloin ei ollut mitään kemuja. Monta viikonloppua (ja pari arkipäivää) on menty aika juhlavissa merkeissä. Synttäreitä, pääsiäinen, synttäreita, vuosipäivää ja viimeisimpänä vappu. Oli ihan jees kun nyt ei ollu mitään kummenpaa. Sunnuntaina mä kävin mukavalla pienellä aamulenkillä, syötiin aamupala ja lähettiin Vantaankoskelle testaa tulisko sieltä fisuu.



Sää näytti alkuun tosi kivalta, mut aika nopeesti alko tulee kylmä. Sadettakin tuli jossain vaiheessa, tai oikeestaan räntää. Tultiin kotiin laittaa ruokaa ja sit Juuson piti taas painella duuniin. Mä olin menossa salille, mut aattelin et venaan vielä hetken ennen kun meen. Kuinkas kävikään? Nukahdin sohvalle. :D Ihme nukahtelija musta on tullu, vaikka joskus on ollu vaikeeta nukkua päivällä. Ei ainakaan salilla sit väsyttänyt ja treenit kulki kivasti. Vähän oli kyllä pökkyräinen fiilis! Onneks salilla oli suht rauhallista.


Mulla on taas alkanu tulee protskujauheet korvista ulos. Salin jälkeen on hyvä saada proteiinia ja jauheet on siihen super helppoja, mut niiden maku..... Olin käyny salilla muutamat vuoden kun maistoin ekaa kertaa, sillon jaksoin juoda niitä litkuja jonkun aikaa, mut sit oli pakko pitää taukoa. Aina välillä oon siirtyny niihin takaisin hetkeks, mut sit taas meinaa laatta lentää. Varsinkin maustetuista, niissä eniten ällöttää makeutusaineiden maku vaikka muuten olis ihan jotenkin ok. Nyt viimeisinpänä ostin wheyn maustamattomana, se meni hetken jotenkin alas mutta nyt meinaa siitäkin päästä oksu.

Eilen palasin taas vanhaan kaavaan, jota teen aina kun prodet tökkii. Rahkaan. Siitäkin saa helposti yliannostuksen, mutta menköön nyt taas hetken. Tein siitä tälläkertaa smoothien. Kaapissa oli sopivasti mustikoita ja banaani. Sekaan tuli heitettyä myös pikkusen hamppuproteiinijauhetta, MSM tabu ja magnesiumia.


Ilta meni sohvalla töllöä tuijottaessa. Ihan kivaa vaihtelua ainaisen koneellaistumisen rinnalle. Koneelle on niin helppo vaan mennä ja jämähtää. Telkkaria tulee harvemmin kyttäiltyä, varsinkaan yksin. Kattelin missikisoja. Vähän piti kuitenkin samalla selailla nettiä iPadilla. Mun mielestä ihan oikee missi voitti.


Tänään oli tosi kiva herätä kauheeseen räntäskeidamyräkkään... Näin taas ihan kreisiä painajaista, jonka aikana vissiin sätkin tai tein jotain muuta kun Juusokin heräs. Uni ei sit tietenkään tullu ihan heti ja aamulla oli aikainen herätys. Lenkille? Nou täääääänks. Lähin jo aijemmin tänään duuniin, kun kävin taas viemässä koneen huoltoon ennen kun menin toimistolla. Toivottavasti se tulee kuntoon ja huolto ei maksa miljoonia. Edelleenkin ärsyttää ihan törkeesti. Vaikka on ihan kivaa välillä olla ilman konetta, on se kuitenkin mulle aika tärkee vempele. Se on mun harrastus, mutta samalla myös ihan työväline. Huomenna selvii mikä tällä kertaa on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti