8.5.2014

Villiporo & Kataja

Mä sain vähän reilu pari viikkoa sitten käyttööni palan Sola luonnonsaippuaa. Juuson faijan kaverin vaimo pyörittää tätä lafkaa, jossa tehdään luonnon/luomusaippuoita. Me saatiin sieltä tuliaisiksi Villiporo ja kataja, joka löytyy nyt erikoissaippuoiden valikoimasta. Tää saippua sisältää saamelaisen poron rasvaa (50%), rypsiöljyä, luomukookosrasvaa, vettä, lipeää, risiiniölyä, katajan eteeristä öljyä ja katajaa.


Mä kirjottelen tosi harvoin näistä aiheista, mut nyt on pakko pikkusen hehkuttaa. Sola saippuat soveltuu koko kropalle ja hiuksillekkin. Mä oon nyt muutamien viikkojen ajan pessyt hiukset pelkästään tällä. Paketissa luki että että menee pari viikkoa että hiukset palautuu "normaalien" shampoiden jälkeen. Vaikka en ookkaan mikään itupiipertäjä, oon oikeesti ihastunut tän saippuan käyttöön. Tukka ei tunnu pesun jälkeen sellaselta ylisileelta luirulta. Tukka tuntuu jotenkin paksummalta ja luonnollisemmalta.

Eilen oli taas yksi viikon parhaista päivistä. Saunapäivä. Ei saunassa käynti sinänsä niin kumma juttu oo, mut on kivaa kun se on lähes aina sellanen ilta että ollaan varmasti yhessä ja ihan chillisti.



Martsari vihertää jo kivasti! Mua pelottaa mitä noille ihanille heleille lehdille käy kun nyt tuli näin viileet kelit. Mulla oli saunajuomana Novelle plussaa, mango-guavaa. Oli ihan hyvää. Tykkään ottaa saunaan jonkun juoman, mut en aina tiedä että mitä ottaisin. Mun mielestä sauna ja alkoholi ei sovi kovin hyvin yhteen, vaikka välillä mulla onkin joku saunasidu. Sauna on jees ja alkoholi on jees, mut ei yhdessä. Tulee vaan huono olo. En myöskään tykkää kauheesti mistään limuista, mutta tää Novellet ja vastaavat menee ihan ookoosti alas. Ei oo niin kuplaisaa kun limut... Juusolla oli vanha kunnon Omena limonadi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti