9.2.2014

Sunnuntain lörpöttelyt

Sunnuntai ja sunnuntait ihanat aikataulut. Piti lähtee tänään töihin puoltoista tuntii aikasemmin, vaikka matkaa on vaan vajaa 10km. :D Onneks oltiin herätty Juuson kanssa jo hyvissäajoin, joten aamulla ja aamupäivällä oli hyvin aikaa kaikkeen. Oltiin tosin vaa himassa, mut kuitenkin. Sai olla rauhassa. Juusokin meni vasta iltaan. Mä olin työpaikalla mukavasti tuntia ennen vuoron alkua. No, sai olla sielläki rennosti sit.



Sunnuntaiaikataulut ei ollu uus juttu, joten olin varautunu. Otin eväät kotoota ja söin lounaan vasta työpaikalla. Istuskelin myös hieronta tuolissa ja kattelin aurinkoa joka kurkki välillä pilvien takaa. Tuntu ihan keväältä.




Töiden jälkeen kävin pienellä lenkillä. Olin jo valmiiks pukeutunu asianmukaisesti ja ottanut lenkkarit reppuun töihin mukaan. Jäin dösästä ylöstön huudeilla veke ja kävelin sieltä ripeetä tahtia himaan. Lenkin jälkeen maistuu tuoreet hedelmät ja pähkinät. Lörötin päälle myös vähän kondensoitua maitoa. Nams.


Nyt odottelen Juusoa kotiin. Ootan jo tiistaita, meijän yhteistä vapaapäivää. Ei jää kauheesti yhteistä aikaa sillon kun menee vuorot ristiin tai sillon kun molemmat on illassa. Ja helposti se aika mitä ollaan yhdessä eli aamu, menee molempien omiin juttuihin. Mä tykkään aamudatauksesta ja Juuso tekee jotain musajuttuja. Se kun tietää et kohta pitää lähtee töihin, syö usein molempien fiilistä mihinkään ja sillon on helpompi vajota hetkeks omaan kuplaansa. Tänään oli kivaa kun päätettiin et nyt keskitytään vaan hengaamaan hetki yhdessä ennen kun mun piti mennä töihin. Nyt kun pöly vähän laskeutuu loman jäljiltä ja uskaltaa pyytää viikonloppuja vapaaksi, aateltiin että yritettäis pitää edes yks viikonloppu joka kuussa niin et molemmat olis vapaalla. Välillä tulee haaveiltua Juuson inttiaikoja kun mä olin töissä ma-pe ja Juusokin monet viikonloput vapaalla. Ehkä vielä joskus molempien työrytmi on sellanen. :)

Loppuun musaa tältä päivältä. Vähän rauhallisempaa settiä Blindilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti