12.6.2014

Synttärijuttuja

Blogi on taas ollu skidisti jäässä... Viikonlopun festarimeiningit sai aivot vähän mössöksi, joten koneella kirjoittaminen on tuntunut aika kaukaiselta ajatukselta. Tiistaita meillä kävi vieraita. Mun pari kummia ja vanhemmat, sekä Viivi ja Nasse tuli juhlistamaan mun synttäreita kahvittelun merkeissä.


Muut päivät on mennyt töissä, joka sekin on vähän mössännyt aivoja. Eilen oli taas hullun kuuma! Sää ulkona oli tosi jees ja mukava, mut koneissa oli jotenkin super hottia. Juuso oli myös kentällä eilen. Lähettiin yhtä matkaa pois, vaikka meillä olikin vähän eri vuorot. Lähettiin käymään kaupoilla töiden jälkeen.


Siellä taas hyvä poseeraaja vaihdissa.... Käytiin Partioaitassa IKEAn vieressä ja siinä uudessa XXL urheilukaupassa. Käytiin hypistelemässä Lapin reissuun liittyviä juttuja. Tehtiin jopa myös yksi hankinta! Mä ostin itelleni lahjaksi Trangian, jonka ostamista oon miettinyt jo pitkään. Saishan niitä aina lainattua lähipiiristä, mutta on se kivaa kun on ihan oma. Juuso osti vielä lisäksi kahvipannun, kun se ei tullut tämän Trangian mukana.


Tajuttiin tossa yks päivä että meijän reissuun ei oo enää edes kauaa!! Ollaan laskettu kuukausia ja päiviä jo viime kesästä lähtien ja nyt siihen ei oo kun viitisen viikkoa. Sitä ennen kerkee vielä tapahtuu muutakin kivaa. Mulla on enää tän päivän lisäksi kolme vuoroa ennen juhannusta. Ens viikolla mulla on yksi yövuoro, se vähän jännittää... Se on ensimmäinen laatuaan. Lähetään mökille jo aikasemmin. Käydään tsekkaamassa yksi kalamesta. Juhannuksen jälkeen lähetään pariksi päiväksi purjehtimaan. Kaikkee mukavaa kesäjuttua siis tiedossa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti