2.7.2014

Fiilis kateissa

Eilen oli jälleen vähän nihkee kelinen päivä. Mä haluun ottaa arskaa! Myös fiilis oli jotenki tosi nihkee. Juuso lähti aamulla Vantaankoskelle kalaan, ite en jaksanut. Jotenkin noi pohjoisen vedet kutkuttaa niin, että nää lähimaastot tuntuu jotenkin tylsiltä... Mä laittelin rauhassa itteni kuosiin ja suuntasin Myyrmanniin.


Yritin ettiä housuja, jotka edelliseltä shoppailukerralta jäi uupumaan ja niin ne jäi nytkin. Sen sijaan löysin stadiumista uudet lenkki/salipöksyt ja urheilurintsikat. Liivit ei ollu ihan niin tukevat kun yleensä käytän salilla tai lenkillä, mutta sopii varmaan just hyvin esim vaellukselle ja töihin. Ainakin helpompi pukea.


Eilen oli pitkästä aikaa sellanen fiilis, että en jaksais lähtee töihin. Jotenki toi keli ärsytti ja yleinen fiilis. Vähän oli sellanen puolikuntonen olo, varmaan johtui siitäkin. Työpäivä meni kuitenkin omasta nihkeiystä huolimatta ihan hyvin ja sutjakkaasti. Sain kyydin kotiin yhdeltä työkaverilta, kiitos siitä!

Juuso oli iltavuorossa, mulla oli siis yksinäinen ilta tiedossa. Yksinäinen on ehkä väärä sana, itsenäinen vois olla parempi. Kävin ostaa mansikoita ja tein hyvää smoothieta. Laitoin rahkaa, maustamatonta jugurttia, vähän erivärisiä herukoita pakkasesta, kookoshietuleita, siirappia ja niitä tuoreita mansikoita.


Katsoin padilta väliin jääneen jakson Carrien päiväkirjoista. Mä oon jotenkin ihastunut siihen sarjaan, vaikka oon aika huono sauraamaan mitään ohjelmia säännöllisesti. Se on jotenkin tosi suloinen. Katsoin jo viime vuonna ensimmäisen tuottarin ja olin iloinen että nyt tuli toinenkin. Myöhemmin illalla tuli telkkarista uusi jakso.



Pitkään Sinkkuelämää fanina olleena mietin alkuun, että voiki tää sarja oikeesti olla mistään kotoisin. Onneksi otin selvää. Mun mieletä tässä on hyvin saatu sellasta samaa Sinkkuelämää fiilistä, joka alkuperäisessäkin on. Pikku Carrie muistuttaa puheeltaan ja eleiltään just sopivasti vanhempaa Carrielta. Tällä uudemmalla tuottarilla mukaan tuli myös Samantha, joka on kans ihan ilmetty. Kaikki pienetkin eleet ja asennot on hiottu samanlaisiksi. Kannattaa katsoa, ihanan viihdyttävää teiniromantiikkaa! Kuvat täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti