12.7.2014

Kortti hyllylle

Kortti lähtee muutaman päivän päästä sailöön, ei sentään ajokortti vaan salikortti. Nyt vedetään viimeisiä treenejä ennen salitaukoa. Hassuu miten tää tuntuukin niin isolta jutulta! Nyt on ollu jo pitkän aikaa hyvät treenifiilikset. Siitä asti kun sain vatsaongelmani ja kaikki sen sivuvaikutukset pois. Jaksan hyvin ja fiilistelen salia ihan kybällä. Sama fiilis kun aina ennen, ennen vatsaongelmia jotka pisti mielen ja kropan ihan huonoon kuntoon. Tänään viimeksi olin töiden jälkeen salilla. Vain muutama muu tyyppi oli mun lisäks, mukavaa oli.


Nyt siis parin päivän päästä loppuu salikortista aika ja päivitän sitä seuraavan vasta elokuun alun jälkeen. Taukoa tulee noin kuukauden verran. Se on mulle aika pitkä aika. Yhtenä kesänä pidin kaksi kuukautta taukoa, mutta muuten oon käyny tosi säännöllisesti keväästä 2007.

Tauko tekee varmaan kropalle ihan hyvää. Kroppa tosin saa tauon aikana vähän rääkkiäkin, ei se vaellus mitään ihan kevyttä hommaa aina oo. Ja toinen käsi saa liikuntaa kun viskoo perhovavalla. :D Nyt vois taas vähän hehkuttaa..... EI JAKSA ODOTTAA!!! Ollaan Juuson kanssa ihan sekasin koko hommasta. Valmiina lähtöön ihan milloin vain. Tavaraa on tosin vielä pakkaamatta, mut mieli on jo pohjoisessa.

Mun täytyy nyt kertoa uusimmasta musiikillisesta hairahduksesta. Näitä tulee aina välillä. Inna on niin kuuma, että en voi olla kuuntelematta sitä. :D Varsinkin tälläset versiot toimii musta kivasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti