22.12.2010

Uudet kengät

Hupsis, taas on menny aikaa edellisestä kirjottamisesta. Joulu lähenee ja on ollu vähän kiireistä. Se ei kyllä sinänsä liity jouluun, mut kuitenki. Oon tehny sitä mainosjuttuu ja kaikkee siihen liittyvää. Nyt se on täysin valmis, jee! Sain palkankin viime perjantaina ja se lämmitti kivasti mieltä. Ja tiliä.


Yleensä en koskaan lähe tuhlaamaan juuri saatuja rahoja, mut perjantaina kävi toisin... Menin aluks Citykäytävän Carlingsiin, ku siellä on loppuunmyynti ja kaikki tuotteet -50%! Esimerkiks monia housuja oli vaan 10 eurolla. Löysin yhen kivan Betty Boop paidan, jolla oli hintaa n. 8e. Sitten otin ehkä sadat farkut ja menin testaamaan niitä. Kävi mun klassinen farkkupettymys, eikä yhetkään niistä ollu hyvät ja mua alko masentaa. Ainoot housut mitä voin käyttää, on farkkuleggarit ja niitä siellä ei just nyt ollu.

Lähin vihasena pois sieltä ja menin ettimään ittelleki lämpiä kenkiä. On ärsyttävää ku on varpaat aina ihan jäässä. Muutaman kylmän pakkaspäivän kestää huonommillaki kengillä, mut jos talvi on megakylmä kokoajan, on ehkä parempi hankkia kunnolliset kengät. Olin ettiny suht halpoja wannabeUGGeja, mut ei ollu löytyny mun hintaluokkaan sopivia. Ne on niin huonot jalassa, et ei niistä voi paljoo maksaa. Ne on myös yleensä huonoo matskuu. Hyväpuoli niissä on se, et ne on aika lämpimät, varsinki villasukkien kanssa.

Olin jo ostamassa yhet semmoset Kenkä Marskista kunnes mun silmät jumittu täysin yksiin kenkiin. Ne oli Dr.Martensin Jenny saappaat. Niissä oli samaa näköä kun maihareissa, mut ei nauhoja ja ne oli sairaaaaan siistit.


Hintalappu vähän karmas, 189e, mut ku vetäsin ne jalkaan, tiesin et mun oli pakko saada ne. Tosi lämpimät, hyvät jalassa, aitoo nahkaa ja just mun tyyliin sopivat. Isällä tosi lämmin vuori. Hetken kuitenki pähkäilin, et voinko ostaa niin kalliita kenkiä, mut sitten tulin tulokseen, et kyllä mä voin. Tän kerran.


Nyt oon tosi ilonen, että ostin ne! Ei tarviii enää palella. Rahaa meni aika paljon, mut toivottavasti saan vastinetta moneks talveks.

Rahan tuhlaaminen ei loppunut kyllä noihin kenkiin ja siihen yhteen paitaan. Oon ostanu myös aika paljon joululahjoja. Sitä en kyl laske, koska ne lahjat menee muille. Itteeni en tykkää tuhlaa rahaa. Ostin perjantaina myös päiväristeilyn Tallinnaan ja sit sieltä Tallinnasta oston aika kivasti tuomisia... Siitä vois muuten ehkä kirjottaa seuraavaks. Oli aika pikanen reissu.

Tänään mun PITÄIS saada päättötodistus, mut reksi ei ehkä oo ehtiny kirjottaa sitä valmiiks. What, mulla on ollu kaikki hommat valmiina jo oli kuukauden, eikä sitä silti oo ehditty kirjottaa. Kiitos VARIA. Kohta taas soitan sinne ja kysyn, että voiko sen tulla hakemaan. Se on kans tosi jees, et maikat ja reksi jättää todistusasiat viimetinkaan ja sit mä joudun ite soittelee monta kertaa perään, et voiskohan sen saada. Tää on viel se oikee valmistumispäivä kaikilla kenellä on menny vähän pitkäks. Ärsyttävää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti