9.12.2010

Väsy

En oo vieläkään saanu hoidettuu sitä valmistujaiskuvahommaa... Tässä on nyt ollu vähän kiirettä. Käyn päivisin tekee Ekumeenisen neuvoston toimistolla tekemässä yhtä julistetta liittyen Vastuuviikkoon. Se menee painoon 16.päivä, eli tässä on viikko enää aikaa! Tai no alle, koska en mä siellä viikonloppusin oo. Onneks on hommat ihan hyvällä mallilla!


Toimisto sijaitsee Katajanokalla ja sinne on kiva mennä aamusin, varsinki sillon ku paistaa aurinko. On niin kaunista! Skattalla on upeita taloja ja siel mä haluisin asuu. En kyllä varmaan koskaan tuu asumaan, koska siellä on megakallista! Se olis niiiin hyvä, merta ympärillä, vähän keskustasta kauempana ja kaunis alue. Noilla kriteereillä löytyy kyllä muualtakin paikkoja jossa olis jees asuu.

Kun saan sen julistehomman tehtyä, mä alotan täpöö joulun fiilistelyn. Olin jo aikasemmin kyl fiilareissa, mut sit mun mieli latistu... Toivottavasti se tulee takasin. Tykkän joulusta. Oon vihdoin saanu tapeltuu muutaman eri korttivaihtoehdon. Oon kyllä myöhässä, koska kortit pitäis lähettää jo ens viikolla! Jos joku haluaa ostaa niin myyn mielelläni. Euron kappale.


Mua väsyttää ihan törkeesti. Mun silmienaluset on tummat ja aika hirveet. Oon ollu nyt J:n luona aika paljon öitä ja nukkumaan meno on venyny melkein jokapäivä johonki puoleen yöhön. Himassa meen nukkumaan kymmeneltä. Eilen mentiin kyl kans kybältä nukkuu, mut herättiin molemmat joskus yhen maissa ja uni oli ollu aika heikkoo. Mä myös herään Jiin kaa aina samaan aikaan, vaikka mun ei tarviiks herää niin aikasin. On kiva hengailla yhessä aamulla, vaikka mä en oo ollu ehkä parasta seuraa tällä viikolla, ku oon nukahtanu sängyn reunalle tai sohvalle heti sen jälkeen ku oon syöny aamupalaa...


Toivottavasti mä piristyisin tässä päivänmittaan. Julisteen väsäämisen jälkeen meen salille ja sit illalla W.A.S.P!!!! Oujeaahhhhhhhh! Sain lipun sinne valmistujaislahjaks. Jeeee! Se on nyt sit kolmas waspin keikka missä oon ollu, toivottavasti tääkin keikka on loistava! Keikkaseurana mulla on Jonna ja Esa. :) Olispa jo ilta!

Nyt aijon kuunnella vähän jouluradioo ja sit ku lähen menee, kuuntelen W.A.S.Pia. Ääääh, voevoe ku väsyttää... Kai tää tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti