10.12.2010

W.A.S.P. @ Kultsa

Olin eilen siis keikalla! Lähin Katajanokalta väsyneenä keskustaan ja siitä junalla Martsariin salille. Meinasin nukahta junaan, mut oli pakko yrittää pysyy hereillä, koska se nukahtaminen alko tapahtuu vasta malminkartanon kohalla ja olisin salee menny ohi ja se olis häirinny mun aikatauluu.

Salilla tein ihan hyvän treenin väsymyksestä huolimatta. Bodasin reilun tunnin ja lähin himaan laittautuu, syömään tonnikalaa ja valitsee vaatteet. Se ei, ihme kyllä, tuottanu tällä kertaa ongelmia.


Laiton korkkarit jalkaan vaikka ulkona tuliki hullusti lunta ja oli liukasta. Itseasiassa lumella on aika helppo kävellä, koska korko uppoo sinne hyvin. :D Jäällä juokseminen ei sen sijaan ollu hirveen kivaa! Tuli vähän kiire junaan.


Pasilassa kävin nopeesti kaupassa ostamassa yhen sidukan. Pahan sidukan, ainoot mitä oli kylmässä. Törmäsin siellä myös Toffee, joka oli aika väsyny eilisen kemuilun jälkeen. hahaha. Sitten treffasin Jonnan ja Esan. Lähettiin dösällä kohti Kultsaa.

Päästiin Kulttuuritalolle vähän jälkeen kasi. Missattiin ihan tahallaan lämppäri, joka oli alottanu jo vähän aikaa sitten. Vietiin takit narikkaan ja mentiin vetäsee pienet rynnäköt aulan baariin. Kaikkien fiilis oli katossa ja venattiin keikkaa!


Sitten oli aika siirtyä kentälle. Käveltiin sisään ja satiin heti aika jees paikat ja jäätiin siihen venailee, et keikka alkaa. Siinä kohti keikkaa, tai siis sen alua, fiilis nousee entisestään, jos se ei viel tarpeeks katossa ollu!


Sitten se alko! Uujeaaahhhh! On your knees oli eka biisi ja tokana tuli The real me. Mä jopa näin jotain ku mulla oli ne korkkarit. Yhtäkkii huomasin et Jonna vetäs mua kädestä ja sit oli iiihan edessä aidassa kiinni! En muista millon viimeks oon ollu, en ainakaan kostaan waspin keikoilla. Whitesnaken keikalla taisin olla edellisen kerran ja se oli kesällä 2006. Fiilis nous entisestään ja muistin miks joskus ajat sitten venasin keikkoja useita tunteja eturivin takia. On se tunnelma siel vaan niin kova.


Huusin mun kurkun ihan kipeeks ja heilutin mun oikeen käden ihan kuoliaaks. Keikka tuntu musta aika lyhyelta, vaan 11 biisiä. Hyvä keikka oli kyl todellaki! Chainsaw Charlien kohalla sekosin täysin, se on ehkä paras biisi. Ehkä. J olis tykänny ku ne veti The Idolin, mut tällä kertaa joutu missaamaan. W.A.S.P. on vaan nin sairaaaan hyvä! Olishan se ollu siistii nähä ne sillon joskus kasarilla, mut en ollu sillon ees syntyny... Heheh.

J tuli hakee meijät keikan jälkeen. Esa ja Jonna meni Pasilan asemalle ja me ajettiin Myrtsiin. Aamulla mun ääni oli ihan kähee ku heräsin. Nyt se alkaa olee jo ok.

Ens viikon keskiviikkona on sit Helloween samassa mestassa. Sinne meen Juusben ja Mikon kaa. Sitä odotellessa. Tänään mrnnään J:n ja Henkan kaa leffaan illalla, tai ehkä se on lähempänä yötä. Klo 23 Flamingoon. Toivottavasti pysytään hereillä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti