10.5.2011

Perus

Pita lempipuuhissaan. Aamukahvi rauhassa koneella ja vähä musaa. Mulla on ollu nyt hullusti vapaata. Perjantaina alko saikku näitten jalkojen takia ja se kestää viel tän päivän. Nyt on siis tiistai. Sit mulla on huominen ja torstai myös vapaata ihan vuorolistassakin ja perjantait mulla on aina vapaat. Lauantai ja sunnuntai mulla on töitä, mut sit maanantaista alkaen meen taas joksiaikaa Citylle.


Oon täs kelaillu kameran ostamista. En siis oo luopumassa mun järkkäristä, mut olis kiva jos sen rinnalla olis joku pikkupokkari. Sen vois ottaa messiin keikoille, festareille ja kemutusreissuille. Järkkärii ei saa ees viedä kaikille keikoille ja vaik saiski sillä kuvaamisen ihmisjoukon keskelle, varsinki tän pitusena, on vähä hankalaa. Biletyksissä mulla on kyl ollu mun järkkäri messissä monesti, mut siinä on aina pieni riski, et se menee paskaks... Tottakai harmittaa myös jos pikkukameralle tapahuu jotain, mut rahallinen tuho ei oo niin iso.

Sille kameralle olis käyttöö heti tossa kuukauden päästä Sauna open airissa. Sinne ei saa ottaa järkkäriä, enkä kyl oikeesti salee ees uskaltais. Siitä reissusta voi tulla aika hurja. Tänää voisin mennä vähä kattelee kameroita. Sonyn pokkareita on mietiskelly, hmmmm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti