23.5.2011

Uutta!

Mä harrastin shoppailua tossa vähän aikaa sitten Jumbossa. Tällä kertaa löysinki ittelleni pari uutta vaatetta! Ostin uuden hupparin ja uudet farkut. Vihaan housujen ostoo, tai niitten kokeilemista. Se on aina masentavaa ku mitkään ei meinaa näyttää hyvältä. Onneks nyt löyty ihan kivat.


Pöksyt löyty Lindexin lastenosastolta ja makso vähä vajaa 20e. Jeejee! Huppari on One waysta ja makso noin 30 e. Kerranki jonkun muun värinen ku musta. Yhes vaihees en tykänny yhtään tollasesta likasenvihreestä, mut nykyaan menee.

Viimeviikolla mä olin viis päivää putkeen Cityllä. Taas vähän vaihteluu kenttähommaan ja jalat sai vähän lepää ku ne on edelleen ollu kipeenä. Cityhomma ei oo raskasta, mut viimeviikko oli ihan törkeen väsyny. Nukahin taas koneen ääreen hetkeks, hupsss. Illat vaan aina vähän venähti hahah.


Seuraavan kerran mä meen Citylle ens viikolla ja oon taas muutaman päivän putkeen. Ens sunnuntaina mulla on vika vakkarivuoro Sodexolla. Sit jään extraks. Kesällä on niin paljon kaikkee kivaa, et haluun olla tekemättä töitä niin paljon, ku se on kerran viel mahollista.

Kesäkuussa mulla on oikeesti ihan hullusti kaikkee! Oon vähän Cityllä, päättärit, Louhela Jamit, Whitesnake, Cityy taas välissä, 4 päivää Tampereel Sauna Open airissa, sit riparille ja sit onki jo melkein juhannus ja kesäkuu loppu. Huhhuh. Heinäkuussa mä ajon sit taas siivota lentsikoita, paitsi heinäkuun lopussa oon taas Cityl. Ihan elokuun alussa koittaa kauan odotettu Lapin vaellusripari, ihanananananaaaaaaaaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti