24.12.2011

24

Nyt se sit taas olis. Ihana joulu. Tälläkertaa aika sateinen. Mun jouluvalmistelut alko eilen illalla, ku tulin töistä. Oon mä lahjat pistäny kuntoon jo aikasemmin, mut eilen aloin väsäämään laatikoita meijän perheen joulupöytään. Tein bataattilaatikkoa, loput laatikot tulee muualta. Katotaan miten onnistu, sen näkee tänään illalla.


Mun ja Juuson jouluaaton vietto alko tänään kuusen koristelulla. Viivi ja Joonas toi meille eilen ihanan ruman toispuoleisen minikuusen. Se on jostain Joonaksen metiköistä. Siitä tuli ihan nätskä! Avattiin myös tietenki viimenen luukku joulukalenterista. Nyt juodaan kardemummalla maustettua kahvia ja katotaan Joulupukin kuumaalinjaa.




Kohta lähetään lahjasäkin kanssa kohti Louhelaa. Ollaankohan siellä kans jo innoissaan kaikki koristelemassa kuusta? Luulen, et ei koska mä en oo siellä pomppimassa jo aamukuudelta. :D Heheheh... Olin pienenä aina niin fiilareissa joulusta, et en pysyny housuissani. Tänäänki heräsin jo kasilta, vaikka mentiin aika myöhään nukkumaan. Tää on eka joulu omassa kodissa! Vaikka viettämään mennäänki Louhelaan. Mä tahon nyt toivottaa:



2 kommenttia:

  1. Mistä oot ostanut ton keittiönpöydän? :P

    VastaaPoista
  2. Se on vanha. Se oli meillä jo lastenhuoneen pöytänä ku olin pieni, nyt vaa maalattu uusiks. :D

    VastaaPoista