9.12.2011

Tukka kuntoon

Mä oon taas vaiheeks tullu kipeeks. Toissapäivä illalla musta alko tuntuu hassulta ja kurkussa outo fiilis, alko myös paleltaa. Nukuin yön yli ja olo oli huonompi, kurkku kipee ja lämpöö. Taas soitto töihin ja marsmars terveysasemalle. Tällä kertaa jonossa oli onneks "vaan" 12 ennen mua. Saikkua tuli muutama päivä. Mua ärsytti ku mun piti mennä salilla ja eilinen olis ollu eka työpäivä taas pienen tauon jälkeen... Kävelin Myyrmanniin ja kävin laittaa tukan kuosiin. Edellinen värjäys oli heinäkuussa, joten juurikasvuu oli tulllu ihan kivasti. Se täyty saada veke. Ja koska tää tukanvärjäys pakko tuli näin nopeesti, en viittiny alkaa kyselee Paavolta ( Beat. ) aikoja, ku sille on aina jonoo.


Samalla laitettiin vähän lisää mustaa. Mua  vähän harmittaa et koko juttu makso reilu 80e, enkä oo ihan tyytyväinen. Muuten ihan jees, mut osa noista mustista raidoista on tosi vammasessa kohassa ja näyttää tyhmältä. Kuvassa ei sitä nää ku peitin ne tyhmät kohat. :D Oon varma et Paavo olis laittanu paljon paremmin. Tää oli vasta toinen kerta ku käyn kampaajalla. Mua ahistaa istuu siellä monta tuntii, ehkä siks jätin tän niin viimetippaan. Halusin siis et mun tukka on kunnossa viimestään tupareiks. Nyt on ainaki juurikasvu poissa, ehkä noi vammaset kohat voi joskus korjaa, en tiiä. Näin Jonnan sattumalta heti sen jälkeen ku olin päässy sieltä kampaajalta ja seki huomas heti et näyttääpä hassulta. Mur.

2 kommenttia:

  1. miks et sanonu kampaajalle et ei kelpaa? se ois joutunu korjaamaan noi jutut. turha mussuttaa jos ei sano mielipiteitään ääneen

    VastaaPoista
  2. Siinä vaiheessa ku istuin siellä tuolissa vielä ja tukka oli nätisti kammattu ni se näytti ihan normaalilta, mut ku tulin himaan ja näin itteni uudestaan niin voi eeeii...

    VastaaPoista