22.4.2012

Fillarilenkki

Tänään oli ihan superi sää! Tai on edelleenki, aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta, tosin kohta jo laskee. Tosi siistin näköstä. Ollaan oltu koko päivä Juuson kaa liikenteessä. Nukuttiin KERRANKI pitkään, herättiin vast 11 maissa. Syötiin aamupalaa ja lähettiin fillareilla Jumboon katsastaa Hullut päivät ja vähän muutakin, tehtiin jopa vähän ostoksia. Mä ostin uuden mekon, jonka väri yllätti mut. Se on KELTANEN. Ei yhtään mua, mut näytti kivalta, laitan kuvan jossain vaiheessa. Uusi laukkukin tarttu mukaan. Käytiin myös syömässä City Marketin hyvät patongit.

Shoppailujen jälkeen mentiin käymään mun kaverilla Miralla kahvilla, se asuu ihan Jumbon vieressä. Juskailtiin jonkun aikaa ja sit lähettiin Juuson kaa ajaa himaa kohti. Tehtiin matkalla pieni lenkki Vantaanjoen vierustalla ja nautittiin ihanasta säästä.




Nyt esittelyssa se mun uusi laukku. Juuso bongas sen One Waysta ja aluks kelas ottaa sen ite, mut ei sit ottanukkaan. Hyvä, koska niitä oli vaan yks ja mä sit kans iskin silmäni siihen. Niin magee! Mut liian kallis mulle... Ostin sen silti heheh.... Super Dry, n 60e. Riipas sydäntä ja lompakkoo, mut oli niin hullun siisti, et oli pakko ottaa. Onneks mulla tuli palkka perjantaina ja seuraavan kuun vuokra on jo aikaa sit kerätty kasaan.




Kohta pitäis jaksaa mennä salille. Vähän on kyl on semmonen oli tosta kaikesta pyöräilystä, et ei jaksais, mut mennään silti. Salilla on kivaa. Treenin jälkeen protskuu namaan ja nukkumaan. Huomenna Citylle töihin. Olin siellä myös viime viikolla pari päivää. Tiistaina mulla on taas töitä lentokentällä. Siinä on sit ainakin näillä näkymin kaikki viikon työt ja sit alkaa venaus perjantaihin, jolloin kauan odotettu minireissu GLO Hotel Artiin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti