24.4.2012

Väsy

Huh, nyt väsyttää. Pari kiireistä päivää töissä, oon ihan pokki. Eilinen meni Cityllä aika pitkään. Deadlinepäivät menee aina ja siihen olin varautunukkin. Tänään mulla oli töitä kentällä heti aamusta. Muuten en ees varmaan olis niin väsyny, mut parin viime yön unet on jääny vähän lyhyemmiks kun olin kelannu. Onneks tällä viikolla saa relaa vähän enemmän ku vähään aikaan ja töissä on ollu ihan kivaa kuitenki. :)


Tulin töistä tänään vähän jälkeen kuus. Himassa mua venas Juuso, joka oli tehny meille ruokaa. Useimmiten mä teen meijän ruuat, mut tänään Juuso halus tehä kun seki tykkää kokkailla. Mulla ei ollu ees mitään hajuu mitä Juusbe oli tekemässä, se oli kiva ylläri!

Ite kokki ei halunnut poseerata kunnolla:


Kokin luomus näytti kivalta. Oli herkkuu!


Kiitos Juusbe! Loppuilta ollaan vaan katottu töllöö. Aluks tuli koukuttavista koukuttavin, Lentoturmatutkinta FOXilta ja heti perään MasterChef Neloselta. Nyt on pieni tauko ja sit kohta Iholla. Sen jälkeen tulis viel pari kiinnostavaa juttuu, mut katotaan miten simmut pysyy auki hahah...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti