2.4.2012

Viikonlopun tohinoita

Jeee, toinen vkl ilman kännäystä ja darraa :D Jihuu. Viikonloppu meni ihan kivasti, vaikka sitä vähän varjostikin Juuson korvatulehdus. Lauantaina raivosiivottiin koko kämppä. On niin kiva kun kämppä on siisti! Käytiin myös Vantaankoskella. Juusbe perehdytti mua perhokalastuksen saloihin, käytiin vähän heittelemässä. Musta tulee vielä kunnon kalanainen! Mulla on hyvä kalamies opettajana. :)




Vantaankoskella oli tosi kylmä! Tai ainakin tuntu siltä kun seiso paikoillaan. Oli tosi jännä keli, aurinko paisto ja samalla taivaalta leijaili muutamia lumihiutaleita. Oli tavallaan aika makeeta!

Koskireissun jälkeen mentiin nopee laittaa itteeme vähän juhlakuntoon iltaa varten ja sitten haettiin Viivi ja Joonas Louhelasta. Mentiin kaikki Niken synttäreille. Mä kuskina. Illalta ei oo yhtään kuvaa, kun en jaksanu kaivaa kameraa. :D Illan aikana oli musavisa, jonka teemana oli heavy. Tadaaaa, meikä voitti! Tai siis meitä oli kolme voittajaa, jotka sai 9/10 pistettä. Jeejee, yleensä oon ihan paska kaikissa tietovisoissa. Tällä kertaa oli helppo teema! Puolenyön aikaan alettiin lähtee kotiin päin, kun Juuson korvakipu alko yltyy ja mua väsytti. Harmitti et ei pystytty olee pidempään, mut ei oikein voinu mitään.

Sunnuntai aamuna heräiltiin tosi hitaasti. Tai siis ekan kerran herättiin vaihteeks seiskan pintaan, mut sit nukuttiin viel vähän yli ysiin ja noustiin vasta joskus ties millon. Ihanaa ku ei ollu kiire mihinkään. Illalla mentiin Juuson mamin luokse syömään hyvää ruokaa. Mulla oli aika sporttinen look...


Kiva kun tiet on ollu kuivia niin on voinut pitää tennareita. Enää ei kyl pysty kun yöllä tul kivasti lunta. Mulla oli viikonloppuna käytössä ekaa kertaa mun uudet korvikset, jotka ostin prätkämessuilta.


Kuva on vähän huono, mut tommoset 6mm hevosenkengän muotoset korut. Painaa aika paljon ja näyttää vähän hassuilta kun ne venyttää, mun korvaa lisää. Ei voi käyttää ihan päivittäin. Tykkään kyl tosi paljon, kivan näyttävät!

Ysin maissa kun tultiin kotiin Juuson kaa, pidettiin leffailta. Töllöstä tuli Twilight - Uusikuu. Ah, niiiin ihkua! Katotaan tällä viikolla viel kaks muuta, jotka on tullu DVD:lle ja sit odotellaan, et uusimman leffan toinen osa tulee teattereihin. Hihihihi en malta venaa. :D

Mun piti mennä seuraavan kerran töihin vasta keskiviikkona, mut tänään aamulla mulle soidettiin Sodexolta ja sanottiin, et tänään tarviis kipeesti kuskia töihin. Suostuin. Meen puol kolmeen ja pääsin puol yheksältä. Ihan kiva mennä, mut olin kyl vähän asennoitunu viettämään vapaata. Loput viikosta varmaan pidän sit kunnolla vapaata, keskiviikkoa ja perjantaita lukuunottamatta. Nyt täystyis keksii jotain järkevää tekemistä ennen töistä, et koko päivä ei mee vaan tässä koneella. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti