7.5.2013

Uusia lenkkimaisemia

Eilen kun mä olin menossa junalla töihin, kattelin ikkunasta maisemia ja mietin et olispa siistii jos asuis stadissa ja pääsisi vetäsemään iltalenkkinsä niissä maisemissa. Eilen oli kiva sää koko päivän. Illalla kun tulin himaan, päätin et mähän lähden stadiin lenkille. Oli lenkkipäivä ja mulla on seutuaikaa matkakortilla, joten mikäs siinä. Tosilenkkeilijä olis varmaan juossu ensin sinne stadiin ja siellä myös. :D Mä laitoin lenkkikuteet päälle ja hyppäsin junaan. Otin myös sporan, josta jäin veke Hietsun kirppiksellä. Tiesin hyvin missä haluun lenkkini tehä, Kaivarin rannassa.



Olin ihan fiilareissa. Kattelin kivoja paatteja, maisemia, mutterikiskalla jätsiä syöviä motoristeja, liplattavaa merta, nautin auringosta ja bongasin myös vähän lintuja. Vanha lintubongari-Pita pääs vauhtiin. :D



Yhtenä motivaattorina stadiin lenkille lähdössä oli sen jälkeen odottava palkinto. Se odotti heti Kauppatorin jälkeen, Helsingin päävartiolla. Hihiihihihi!


Juuso pääsi tunniksi virkistysvapaille. Hengattiin hetkinen Katajanokalla ja katteltiin laskevaa arskaa.



Mä luulen, että lähden joskus uudestaan näihin maisemiin lenkkeilemään. Vaikka ei oliskaan tollasta palkintoa odottamassa. Onhan se ehkä vähän hassua lähtee lähes 15km päähän vaan lenkille, mut kiva välillä vaihtaa maisemaa. Varsinki kun stadista löytyy tosi kivoja lenkkimaastoja. Ne on mukavan urbaaneja. Seuraavaksi vois ehkä olla vaikka Hietsu. Siistii olis jos asuis jossain stadissa.

Hah, Juuso sanoi joskus viime vuonna et "Jos saat töitä läheltä keskustaa, vielä oman alan töitä, voidaan muutta stadiin!" Noh, tässä sitä nyt ollaan, oman alan töissä Helsingissä. Mulla on ollu jostain ylä-asteelta asti haavena muuttaa stadiin, mut katsotaan. Tavallaan oon niin juurtunu tänne hoodeille. On ihan kivaa olla tällänen lähiöleidi! Ja pääseehän täältä helposti kattelemaan keskustan hulinaa, jos tahtoo. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti