18.8.2013

Tuparit Hudarissa

Mikko ja Kerttu muutti Myrtsiin menneenä kesänä. Perjantaina juhlittiin tupareita. Sinne meneminen ei menny ihan suunnitellusti... Oltiin Juuson kanssa Alkossa hakemassa illan juomat ja kassalla Juuso huomas, että henkkarit jäi Santikseen. Ihme, että mä sain sentään ostettua omani. Mä lähin edeltä Mikon ja Kertun luo, Juuso lähti hakemaan himasta passia. Siinäkin tuli vähän mutkia matkaan, eikä Juuso kerenny takas Alkoon. Lopulta kaikki hyvin ja kemutus sai alkaa. Tässä muutama kuva illalta...






Mä onnistuin samaan jossain vaiheessa ihan törkeen pahan olon ja olin varma, että kohta lentää laatta. :D Ei onneks lentäny. Oon viimeks kännilaatannu kahdeksan vuotta sitten ja yritän siinä pysyäkkin! Menin hetkeks Jonnan kaa ulos hengittelee. Olin viimeks syöny kunnolla lounasaikaan, ehkä sillä oli vähän vaikutusta huonoon oloon. Pieni flunssa vielä päälle niin jeejee. Kiitos Jonnalle seurasta pihalla. :D

Muuten kemut meni ihan kivasti! Aamulla oli aika rapsakka olo...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti