3.1.2014

Flunssaa pukkaa ja matkakuume kiristyy

Onneks nyt ei tarvii matkakuumeilla turhaan kun reissu on ihan kohta! Mulle iski heti tällein vuoden alkuun joku tyhmä flunssa. Ärsyttää kun mulla oli just hyvä pössis että lähtisin heti hyvällä boostilla salille ja lenkeille. Mut ei sit. Täytyy lepäillä niin ehkä vklp on sellasessa kuosissa että voi taas alottaa kunnolla. Ja nää ei sit oo mitään uudenvuoden hössötyksiä aloittaa kuntoilua. Kokoajan tässä on kuntoiltu. :)


Olin eilen pitkästä aikaa käymässä toimistolla. Mulla oli hommia, jotka olin aluks ajatellu että tekisin himassa etänä, mut niitä tulikin sen verran että oli ihan jees käydä toimistolla tekemässä. Kiva kun on tottunu siihen että on ollu viimeisen vuoden ajan suunnilleen seutuaikaa matkakortissa ja sit ei enää ookkaan. Kun lähin kotiin päin, kävelin ihan pokkana vaan suoraan metroon ilman mitään kortin leimauksia. :D Onneks ei tullu tarkastajia. Sama meinas käydä junassakin, mut onneks siel pääsee leimaamaan helpommin.



Kun lähin toimistolta, en menny ihan suoraan kotiin. Kävin nopeesti kampissa pyörähtämässä. Menin tsekkaa jos jostain löytyis jotain kivaa tulevaan reissuun. Mun kesävaatteet ei oo ihan kuosissa. Mä oon oikeesti aika huono pukeutuja kesällä sillon jos on kuuma. Mikään ei tunnu hyvältä. Reissuun haluun messiin löysiä ja mukavia vaatteita, jotka kuitenkin ees jotenkin näyttäis ihan kivalta. BikBok yllätti, sieltä löytyi aivan ihana pitkä hame. Viimeinen SX kokoinen ja hintakaan ei laittanut kiristelee hampaita!


Mulla on jo pitkään ollu hankinnassa joku tollanen pitkä hame joka alkaa jo vyötäröstä, mut mulle sopivaa mallia ei oo löytyny. Eikä kokoa. Jos SX on hyvä vyötäröstä, ei se yleensä mee enää kivasti persuksen kohdalta. Seuraava koko on muuten hyvä, mut sieltä mistä se kuuluis olla kiree, ei oo. Ainaiset ongelmat. Mut nyt oon tähän tooooosi tyytyväinen! Ja tosiaan, hintaa ei ollut kuin 15 euroo.

Nyt alkaa olee aika kutkuttavat fiilikset siitä matkasta!! Just hetki sitten sanoin että hyvä et kaikki meni niin nopeesti, niin ei kerkee edes kauheesti hypettää... Kyllä kerkee. Oon surffaillu hullusti netisssä ottanu selvää vähän kaikesta. Kivaa mennä uuteen mestaan Aasiassa. Katotaan mitä diggailen Thaimaasta. Tällä hetkellä kärkipaikkaa Aasian kohteista jossa oon ollu, pitää Singapore. Muita en osaa laittaa järjestykseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti