15.1.2014

Vapaata jeejee!

Vapaapäivä ja kiva talvisää jatkuu! Skipattiin sali josta eilen mainitsin. Sen sijaan mä lähin taas ulkoilemaan, Juusosta ei edelleenkään saanut seuraa hahah... Taas oli kivaa haukata happee, vaikka välillä sattuikin naamaan aika hyvin kun oli niin kylmä. :D Juuso lähti iltapäivällä töihin ja mä jäin himaan laittaa itteeni kuosiin. Halusin lähtee shoppaamaan muutamia juttuja vielä reissuu varten.


Kävin taas Myyrmannissa. Aattelin aluks lähtee Jumboon, mut dösäreillä hytiseminen ei houkutellut. Täytyi tyytyä lähimpään kauppakeskukseen. Mulla oli etsinnässä tennarit, kun kaikki mitä omistan on jostain kohti rikki. Vielä ei oo tennariaika, joten aattelin että niitä vois löytää halvalla jostain. Citymarketista löytyi! Otin sieltä myös vähän evästä messiin. Kiva kun Mannin cittariin on tullu sellanen salaattipiste, josta saa ite valita mitä ottaa ja just sen verran kun haluaa. Ainakin Jumbossa on samanlainen.


Kun olin lähdössä kotiin, törmäsin sattumalta Miroon. Ja itseasiassa myös Jonnaan! Mirtsukka oli just lähdössä ja oli autolla joten sain kyydin. Päätettii sit samaan syssyyn vielä käydä yhessä kahvilla Martsarin Picnicissä.


Cittarista löytyi tennareiden lisäksi toisetkin tossut, ballerinat. Molemmat oli 10e kipale. Ei ehkä ihan perus Pitaa värien suhteen, mut ajattelin repäistä. Ehkä nää näyttää kivalta ruskettuneen ihon kanssa!


Hassuu miten yksin vapaapäivä tuntuu pelastukselta. En oo vissii vieläkään ihan sisäistäny et kohta lähetään ja sit on pitkään vapaata. Vaikka melkein jokaisessa postauksessa jauhan meijän reissusta, ei sitä silti tajuu. Luulen että viikonloppuna se sit iskee päin näköä ja kauhee raivapakkaus alkaa. Mä niin rakastan pakkaamista. :D Oon aina ihan hermona et jotain jää. Mitään ei oo vielä onneks koskaan jäänyt uupumaan. Noh, koputetaanpas nyt taas sitä kuuluisaa puuta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti