11.1.2014

Leffailta

Meillä oli eilen Juuson kaa molemmilla vapaapäivä. Oltiin jo aikasemmin sovittu että vietetään sitä yhdessä. Aamupäivällä käytiin salilla, iltapäivällä Myyrmannissa kahvilla ja illalla katottiin leffaa. Mulla oli päällä uusi paita, jonka ostin reissua varten. Täytyihän se koeajaa ennen lähtöä. Pääkalloja Seppälästä 6e.


Leffaillalla oli teema. Imaginaerum, siis se Nightwish leffa. Käytiin kattomassa se ihan teatterissa sillon kun se tuli, mut katottii uudestaan kun se oli niin halvalla Anttilassa myynnissä. :D Meillä oli myös teeman mukainen viini. Sen kanssa jälleen naudan sisäfilettä, kun sitä löytyy edelleen meijän pakkasesta.



Leffan jälkeen vähän myöhemmin illalla Viivi ja Veera tuli käymään meillä drinksulla. Viivi oli sopivasti just kyläilemässä Veeran luona ja Veerahan siis asuu iiiiiihan meijän vieressä. Istuttiin iltaa aika myöhäään yöhön asti shishaa tuprutellen. Veera lähti jo vähän aikasemmin mut Viivi vasta lähempänä kolmee.


Nyt taas alkaa pieni duuniputki, seuraavan kerran mulla on vapaata ensi viikon keskiviikkona. Siitä ei sit ookkaan enää yhtään kauaa reissuun. Tällä hetkellä on ihan pikkuriikkisen reilu viikko. Cooool! Nyt oon alkanu odottaa tosi paljon sitä että saa vähän väriä iholle. Talvisin on aina niin ihana maitovalas. :D Heti ekana päivänä biitsille ottaa nätti rusketus (punotus...) pintaan niin ei erotu niin pahasti muista lomailijoista.

4 kommenttia:

  1. Mä taisin nähä teijät mannissa! Olin menossa Kulmakonditoriaan hakee salaattia, näin Juuson ja jäin miettii et hetkinen, nyt oli tosi tutun näkönen, kesti hetki tajuta et mistä tiesin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cool! Harmi multa on menny ihan ohi :D Välillä oon bongaillu Nicoa, kun se on ollu duunissa.

      Poista