31.3.2014

Baltic Princessillä

Lauantaina lähettiin Juuson kanssa risteilemään. Kyseessä oli Kalamies.comin järkkäämä risteily, se oli vähän niinkuin sellanen seminaarijuttu. Laivana oli Baltic Princess ja lähtö oli Turusta. Sinne mentiin osan porukan kanssa yhteisellä bussilla stadista. Nyt pääsen esittelemään mun uutta takkiakin, jonka ostin menneellä viikolla. Vero Modasta löytyi tällänen väkikausitakki. Hinta oli aika kova, 80e mut takki oli niin kiva ja hyvännäköinen että pakko mun oli se ostaa. Salee nää tulee kesällä kauheeseen aleen. :D


Laiva lähti Turusta vasta klo 20.15. Se ilta meni pienesti rällätessä. Nyt mäkin pääsin ekaa kertaa kokemaan tälläsen "bileristeilyn", käytävillä haahuilevat ihmiset ja tietenkin juomilla täytetyn lavuaarin hahah... Meidän kanssa samassa hytissä oli Juuson vanha kalakaveri Jani.


Ilta meni arvatenkin aika myöhään ja aamulla olo oli hieman tokkurainen, mut ei kuitenkaan kovin paha!


Kaikki asiasetit oli järkkäilty seuraavalle päivälle. Oli luentoja kalastukseen liittyen ja tuote-esittelyitä. Mukana puhumassa oli esimerkiksi Peltsi. Pääkkösenkin piti alunperin olla messissä, mut tuli mutkia matkaan.


Laiva tuli takaisin satamaan illalla ja siitä lähdettiin taas yhteiskuljetuksella takaisin stadiin. Sit vaa mäkkärin kautta kotiin nukkumaan! Oli kiva risteily ja oli ihan asiallista settiä muutenkin. Välillä musta vaan tuntu että mua ei oikein otettu tosissaan siellä ja luultiin että oon vaan Juuson avecina messissä enkä kalastajana. Oli siellä muutama muukin naikkonen, mut ne oli mua vanhempia ja niistä näki helpommin että ne on kalastajia, vaikka suurin osa olikin miestensä kanssa. Jotkut onneks kuitenkin tiesi että mäkin oon ihan aiheesta siellä mukana. Nyt taas tuli ihan hirvee hinku kalaan ja varsinkin Lappiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti