16.3.2014

Flamingon minigolf

Eilen illalla mä testasin jotain uutta, nimittäin minigolfia. :D Mä en tajuu miten oon missannu kyseisen lajin, vaikka oon asunu lähes koko ikäni ihan minigolf kentän vieressä. Mä, Juusbe, Esa ja Jonna oltiin eilen Flamingon hohtogolfissa. Esa ja Jonna oli käyny siellä aikasemminkin, mut meille oli eka kerta.



Oli ihan hauskaa hommaa enkä edes menettäny pahasti hermojani, vaikka niin ajattelinkin että vois käydä. Mulla tuppaa välillä palaa hermo, jos en heti osaa jotain. Keilaaminen on pahin! Joskus se onnistuu hyvin ja joskus menee niin kovasti persiilleen että melkein itku tulee. :D Pitäis enemmänkin puuhailla jotain tällästä vastaavaa kavereiden kanssa. Ehkä sauraavaks sit sinne hermojaraastavaan keilaukseen...

Golfaamisen jälkeen tultiin hetkeks porukalla meille istuskelee, jonka jälkeen käytiin vielä Lunassa. Oli kiva ilta ja oikeestaan koko päivä. Hautajaiset meni hyvin sillon aikasemmin ja illalla oli kiva nähdä kavereita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti