10.11.2010

Lisää shoppailua...

Heräsin tänään erittäin oudon unen jälkeen puol kymmeneltä. Oli kiva nukkuu vähän pitempään, vaikka musta tuntu, et olin väsyneempi ku niinä aamuina jolloin herään puol 7. Menin aamupalalle palaveeraamaan mun porukoiden kanssa. Saatiin vähän mietittyy et mitä mun valmistujaisissa tarjotaan. Huomenna mä rupeen jo hommiin! Teen sellasia juttuja valmiiks mitä voi pakastaa. Ku oltiin saatu asioita järkkään, mä lähin salille.

Bodauksen jälkeen mä treffasin taas Miran ja me lähettiin stadiin. Meijän shoppailut jai semisti kesken eilen ku Myyrmannin tarjonta loppu. Mira tartti edelleen yhen mekon ja me löydettiin just hyvä Ginasta.


Sit mentiin taas syömään, niinku eilenki. Päädyttiin Kampin Johtoon, josta otettiin keräilysalaatit kolmella täytteellä. Oli hyvää!


Syömisen jälkeen hengattiin vielä hetki Kampissa ja Mira osti mulle valmistujaislahjan. Käytiin myös Memphisissä, koska Miralla oli pari drinkkilippua, jotka piti käyttää pois. Mähän en yleensä tykkää juoda alkoholia samana päivänä ku käyn salilla, mut menkööt nyt taas. Otettiin viiniä, mä otin punasta ja Mira valkosta. Jotain talon viinejä. Mun viini oli aika pahaa. Tai ainaki se olis tarvinnu jotain syömistä kaveriks, mut ei viittitty ottaa ku justhan me syötiin.


Käytiin sit vielä ennen lähtöö ostamassa Miralle yks koru ja sit lähettiin junalla takas. Nyt Mira on saanu kaiken tarpeellisen, kun tässä kuussa sillä on joka vkl jotkut juhlat! Kun mä tulin himaan, täällä ei ollu ketään, mikä on aika outoo. En mä ehtiny yksin olee ku ehkä puol tuntii, mut seki oli kivaa!

Mä sain mamilta eilen uuden huivin. Se löys sen ittelleen kirpparilta, mut ei sit voinukkaan käyttää ite joten mä sain sen ja tykkään kyllä! Ihanan iso ja lämpimän värinen. Kerranki jotain muuta ku mustaa.


Mä oon taas lähiaikoina kuunnella paljon musaa. On sellasii biisejä joita kuuntelen vaan tiettyinä aikoina vuodesta. Jotkut, aika monet, biisit herättää mussa kaikkia muistoja. Se millon kuuntelen niitä biisejä määräytyy sen mukaan millon ne muistot on tapahtunu. Mä en esimerkiks kuuntele nyt syksyllä Aerosmithin Angelia tai Bon Jovin I'll sleep when I'm deadia, koska niistä tulee niin vahvasti mulle mieleen vuosien takainen kesä. Ja musta tuntuu, et ku niitä kuuntelee sillon siihen aikaan jolloin muistot on tapahtunu, ne muistot pysyy vahvempina. Nää on siis hyviä muistoja. Kyl jostain biiseistä tulee myös huonoja muistoja, mut niistä pitää jotenki päästä eroon, et biisit ei mee pilalle niitten takia. Sen takia, jos oon tosi masis, en kuuntele pahemmin musaa, et en yhdistäis huonoja muistoja mihinkään biisiin. On sit myös tietenkin läjä biisejä, jotka tuo vaan yleisesti hyvää fiilistä ja niitä voi rokkailla millon vaan! Tässä biisi, jonka yhdistän aina tiettyyn alkutalveen.



Huomenna mä kelasin mennä käymään koululla. Sain jo arvostelun mun harjottelusta, joten vien sen koululle. Yritän myös taas tapella joulukorttien kanssa... Nyt ollaan jo sen verran lähellä joulukuuta, et etin varmaan netistä jotain joulumusaa ja yritän virittäytyä tunnelmaan. Katotaan kui käy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti