9.11.2010

Shoppailuu

Tänään Citypäivän jälkeen kävelin Konalasta Myyrmanniin, jossa treffasin Miran. Mentiin harrastamaan mun "lemppari" hommaa, shoppailua. Mira tartti vähän juhlavaatteita ja mä menin vähän jeesaamaan. Onneks Mirakaan ei oo mikään himoshoppaaja! Ensin mentiin kuitenkin syömään.


Käytiin uudessa (tai ainaki mä huomasin sen vasta pari viikkoo sitte) ravintolassa La Casettassa. Samalla paikalla oli ennenkin ravintola jossa, on samat omistajat mun ymmärstääkseni. Uutta on sisustus ja ruokalista, josta saa kyllä edelleen kebapia. Syötiin buffetista, joka makso 7,50e. Tarjolla oli kaikenlaista ja hintalaatusuhde ihan jees. Jos olis ollu kalliimpi ni olis kyl ollu vähän nihkeetä. Syötiin ja ryhdyttiin hommiin.

Mira löys kivoja juttuja ja mäkin pääsin vähän osalliseks tarjouksissa, jossa sai halvimman ilmaseks. Kierreltiin monta tuntii, eikä mua ees haitannu vaikka en yleensä tykkää shoppailla ku yksin.


Ku oltiin hengailtu yhessä tarpeeks, lähettiin himaan. Mira lähti junalla ja mä kävelin. Sato räntää, mut oli ihan hyvä fiilis ku kuuntelin hyvää musaa huppu korvilla. Tuli hyötyliikuntaakin! Tein myös lumipalloja, joita heittelin seiniin. Meijän kääntöpaikalla innostuin kirjottaa lumeen. Täytyyhän sitä kai jotain kivaa talvestakin keksii. En kyl tykkää talvesta. Kirjotin meijän kääntopaikkaan ja menin naureskellen ja posket ulkoilusta hehkuen himaan, jossa mulle vähän hymähdeltiin. Oonhan mä sentään 20v..


Kuvasin tietysti mun hienon taideteoksen ikkunasta ja nauroin viel vähän. Kohta mä teen iltatoimet, meen nukkumaan ja herään huomenna vapaapäivään! Ihan hassu viikko, ku tuntuu et olis jo perjantai ku on koko loppuviikko lomaa. Nyt on vasta tiistai. Kelasin ehkä torstaina mennä kattoo Carolinee Pormestariin. En oo käyny Porkussa, enkä hirveesti haluis käydäkään, mut Carolinee on aika jees käydä kattoo ja perjantaina saa nukkuu! Täytyy katella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti