18.11.2010

Uusia vaatteita jeejee!

Ulkona on lunta. Tänään oli tokavika päivä Cityllä. Kääks. Hassuu et loppuu. Työpäivän jälkeen lähin dösällä Hakaniemeen. Kävin Aasialaisissa kaupoissa, joista yhdestä ostin halpoja gojimarjoja ja misolla kuorrutettuja pähkinöitä naposteluks, oli kauhee nälkä.

Mun aikomus oli löytää ittelleki sopiva paita tai bolero tai joku sellanen, joka kävis mun valmistujaismekon kaa ja peittäis käsivarret. No empä löytäny. Kiersin Seppälöitä, H&M:n, Lindexit, Ginan ja pari muuta. Höh. Ginassa kokeilin sit kyllä vähän muitakin vaatteita, joista pari sit ostinki. Tää on sitä shoppaamista mistä mä tykkään. Yksin.


Ekaks mä koklasin tällästä hakaneulakuvioista toppia, koko S, hinta vajaa 10e ku oli 50% alee. Ihan jees, tommonen aika löllerö ja mukava, olis ehkä voinu olla jopa M, ni vois pitää mekkona. En ottanu, vaikka tykkäsin, Voi olla, et käyn viel jossain välis hakee, jos niitä saa enää sit.


Kauniit pihtipolvet ja killisilmät! Tokana testasin tommosta kultaraita paitaa. Aika ohut, kivan tuntunen, kivat niitit olkapäissä, koko S, tääki oli alennuksessa ja makso n. 12e. Mul tuli vähän mieleen vaatteet mitä oon shopannu Japanista, suunnilleen sama malli. Ostin!


Oho, ketjun lukko on hassusti. Seuraavaks vuorossa oli musta mekko(?), jossa oli olkapäissä paljetteja ja pienet toppaukset, koko XS, hinta 10e, myös -50%. Ku otin tän rekistä kelasin, et en kyl salee osta, koska mulla on jo yks mekko paljettiolkapäillä (tosin hihaton) ja jos nyt vaikka tällä kertaa vois välttää kokonaan mustaa. No toisin kävi, mä ihastuin ja pakkohan se sit oli ottaa. Vähän epäilyttää kyl toi ihonmyötäisyys, mut ihan sama, yritetään pärjätä! Ainoo kohta, mikä jää löysäks on vyötärö. Niin mulla käy usein Ginan vaatteinen kanssa, mul on semileveet hartiat, en oo ihan lauta, persettä ja lantioolöytyy, mut vyötärö on kaponen.


Viimesenä kokeilussa oli tällänen mekko, koko S, hinta muistaakseni kympin luokkaa. Ei istunu yhtään, näytti kivalta mut ei mun päällä. Nopeesti omat vaatteet takas ja kassalle!


Selvisin parilla kympillä ja sain kivat vaatteet, jeee! Kävin viel Stokkan herkussa ostamassa yhen joululahjan ja kikherneitä. Niit kikkei olis kyl saanu halvemmalla muualta, mut mulla iski kauhee hummushimo, enkä enää jaksanu lähtee metsästää halpoja herneitä. Tahinia ostin jo aijemmin tänään ja loput ainekset löyty himasta. Kuvasin vähän stadia ja lähin himbeen.


Kun pääsin louhelaan lähin kävelee asemalaiturii pitkin kotiin. Bongasin Juuson ku se oli menossa kirkolle Olkaan. Juoksin perään ja jäin itekki sit hengaa sinne vähäks aikaa ku siellä oli tuttuja. (jengipetturit, noei..) Mua kyl ärsyttää hengata siellä sen jälkeen mitä loppukesällä kävi, mut periaatteet löysty kun löysin kamuja.


Sen verran pitkään mä hengasin, et jouduin skippaa salitreenin... Mut oli kyl kivaa. Mun nälkä oli vaan kehittyny aivan törkeeks! Ei pitäis pitää näin pitkiä taukoja syömisten välissä, mut nyt ei voinu mitään. Ku vihdoin menin himaan tein pikahummusta ja söin sitä! Himo helpotti ja nyt mulla on sitä huomisekski. Huomenna on mun City ''uran'' viimenen päivä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti