29.11.2010

ELMA 2010

Jotkut oli viikonloppuna Seksimessuilla, me oltiin J:n kaa Elmamessuilla! Tää oli nyt muistaakseni kolmas kerta putkeen ku ollaan siellä yhessä oltu. Oon aikasemminki ollu, mut olin sillon pieni. Perjantaina mun juhlavalmistelut sai hetkeks jäädä ja lähettiin messukeskukseen.

Kierrettiin aluks Eläinosastolla.


Aasit on mun mielesta sairaan söpöjä! Ne näyttää aina siltä ku ne pyytelis anteeks niitten olemassaoloa. Mä en oo ikinä tykänny hevosista. On tavallaan ihan mageita ku ne on niin isoja, mut emmä tiiä. En vaan oo heppatyttö. Aasit on jees!

Seuraavaks mentiin kiertää nopeesti metsäosio. Samalla lipulla pääsee ni mun mielestä on hyvä katsastaa kaikki. Siel oli ihan maigeita kaikkia isoja metsäkoneita! Pikasen kierroksen jälkeen mentiin ruokaosastolla. Siellä on aina kaikkee kivaa maistettavaa ja ostettavaa.


Tällä kertaa ostettiin erilaisia juustoja. Esimerkiks mun lempparii leipäjuustoo! Saskatoonmarja siirappia, mansikkahilloo, teetä, quinoaa ja hullusti gojimarjoja. Ne oli luomuosastolla halvennuksessa ja 200g pussi makso 1e! What EURON?! Taisin ottaa melkein 10 pussii. Myös mansikkahillot oli suunnilleen samanhintasia ja samasta mestasta.

Tällä kertaa messuilta ei saanut sahtia niinku yleensä! Se oli pieni pettymys, koska olin venannu sitä aika paljon. Joitain Laitilan juomia sieltä olis saanu, mut ei otettu, koska niitä saa melkein mistä vaan. Sahti on harvinaisempaa herkkua.

Samassa tilassa ruokaosaston kanssa oli käsityöt. Kierrettiin nekin nopeesti ja ostettiin yks nätti joulukalenteri. Ihan lopuks mentiin vielä takasin silittelee söpöjä elukoita.


Vikan kuvan sonni on siitä yhesta telkkarimainoksesta. Olikohan se nyt DNA vai Elisa vai joku ihan muu? Se ei oikeesti oo ees niin iso, kun siinä mainoksessa näyttää, mut aika jätti kumminkin. Painoo on joku 1500 kg...

Vielä ennen lähtoo vastattiin sellaseen palautekyselyyn ja saatiin ilmaisliput johonki ens kevään messuista. Mennään luultavasti sit prätkämessuille. Messujen jälkeen mä menin himaan paistaa vielä yhen piirakan lauantaita varten ja sit me lähettiin J:n kaa töihin Kannistonpäiväkodille.

Seuraavan postaksen mä varmaan teen niistä mun juhlista, kuhan saan laitettuu kuvat koneelle ja katottuu parhaimmat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti