29.6.2011

Kesäpäivä

Tänään heräsin taas aika aikasin, puol ysiltä. Puol kymmeneltä lähettiin taas porukoitten kaa Hietsuun. Pyrynkin piti tulla messiiin, mut sit ei jaksanu. Mentiin siis kolmisteen. Oltiin Hietsussa jo vähän ennen 10. Sillon siellä ei ollu vielä kauheesti muita, vaikka oli kuitenki jo tosi lämmin.


Löhöttiin biitsille johonki puol yhteen. Mä ja mami lähettiin siitä sitten stadiin vähä pyörii kaupoissa. Mamin halus shoppailla ja mä hengasin messissä. Tällä kertaa tosin löysin myös ittelleni jotain, jihuuu. Ku oltiin shopattu tarpeeks, ostettiin Forumista Helsingin jädetehtaan ihan parhaat jätskit softiksena ja mentiin syömään niitä Zetorin portaille.


Niinku jo viime vuonna kirjotin, oon niin fiilareissa et Helsingin jätsitehdas on taas ottanu valikoimaansa banaanimaun. Se on iiiihan törkeen hyvää! Vaik normi banaanijätski, tai jugurtti tai banaani sellasenaan ei oo mitään niin überii, niin toi on ihan loistavaa. Ah.

Jätskien jälkeen meijän matka jatku kauppatorille. Ihan huvikseen, haluttiin vaan fiilistellä Helsingin kesää. Ostettiin pari litraa herneitä ja istahdettiin meren äärelle.


Löydettiin meijän shoppailureissulta molemmille uudet kengät. Mamin toffelit on Intersportista. Kävelyyn soveltuvat ja mukavat jalassa, n 14e. Mun löyty Spiritstoresta. Ihanat jalkoja hinkkaavat niitti sandaalit, 19e. Ei ne oikeesti varmaan kauheesti hinkkaa. Mulla vaan oli just ollu jalassa toiset kenät jotka hinkkas ihan hullusti. Löysin ittelleni myös uuden kesämekon. Siitä ei nyt oo kuvaa.

Ku oltiin saatu herneet syötyy (Joo, syötiin kaikki kaks litraa. Heheh..) lähettiin valuu kohti steissiä ja lähettiin himaan päin. Matkalla poikettiin vielä Myyrmannissa. Mun piti käydä Lifessä ostamassa hamppuprodee ja macajauhetta. Molemmat oli aika lopussa.

Nyt mä mietin lenkille lähtöä. Pyöräily tälläsenä kesäiltana on siistii. Kävin eilenkin illalla. Poljin muutaman mutkan kautta Vantaankoskelle. Se vois ehkä olla tänki illan plääni. Oon nyt ollu kuukauden käymättä salilla, ku mun kesäkuu on ollu niin täys, et en olis ehtiny käydä ku muutaman kerran. Tuntuu oudolta, ku kävin siellä kuitenki tasasesti vähä reilu 4v. Ens kuuks varmaan taas otan. Tai viimestään sit elokuussa. Alkaa tuntuu jo vähän löllöltä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti