16.6.2011

Mannila

Kolmas päivä Mannilassa lähtenyt käyntiin. Tai oikeestaan toinen, kokonainen. Nyt paistaa aurinko ja semi lämmin. Vietetään tässä päivän vapaata. Kohta leiriläisillä jatkuu opiskelu. Kirjottelen päärakennuksen isolta terassilta. Tää on aika viihtyisä.


Eilen oli ensimmäinen kokonainen päivä. Musta tuntu, et se meni aika hitaasti, vaikka yleensä ripareilla päivät menee nopeesti. Ei mul siis mitään valittamista täällä oo, mut silti. Eilen oli kyl myös vähän väsyny päivä, vaikka nukuinki ihan suht hyvin. Täällä on hyvät sängyt ja huoneet.


Tää paikka on aika kiva. Ison järven rannassa, hiekkaranta, paljon pihaa ja viihtyisät rakennukset. Ruoka on myös ollu tosi jees! Tällä alueella on myös mahollista ratsastaa, mut se ei kyl mua ehkä pahemmin kiinnosta. Joku päivä mennään kirkkoveneretkelle. Sitä venaan!


Otin messiin mun uuden hupparin. Synttärihupparin, joka on kotoisin Sauna open airista. Tykkään. Viivin vaan täytyy tehä vähän juttuja, et se fittaa paremmin mun päälle. Nyt se on aika iso, vaikka onkin S. Bändihupparit on yleensä aika isoja.


Tää Mannilan ripari on mulle kymmenes leiri. Yhestoista, jos oma lasketaan messiin. Isosena olin kolmella leirillä ja apparina oon ollu nyt sit seittämällä. Loppukestästä tulee taas yks leiri lisää. Lappi. Mun lempparimesta. Kaikki leirimestat, mis oon ollu, on kyl omalla tavallaan lemppareita. Lappi on muuten mulle rakas paikka.

Äsken täällä kävi Seppo, meijän kuvaaja. Katotaan mitä se sai tällä kertaa aikaan..... Saadaan kuvat sen jälkeen, ku kaikki kesän riparit on ohi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti