30.6.2011

Kruisailuu

Tää päivä alko taas muutaman tunnin Hietsuilulla. Muuten samalla possella mut myös Mira oli messissä. Tultiin himaan taas joskus puol kahen maissa, jonka jälkeen mä sain auton käyttöön. Hyppäsin rattiin ja ajoin ABBAa kuunnellen Klaukkalan läpi Holmaan. Autossa oli ihan sairaan kuuma! Huhhuhuhhh...


Holmassa oli siis meneillään meijän seurakunnan ripari, tän vuoden toinen holman leiri. Vielä on kolmas loppukesällä. Tää ripari oli nyt suunnilleen puolessa välissä meneillään ja ihan ookoosti oli kai menny pari juttuu lukuunottamatta. Tätä pientä roadtrippiä olin ehtiny venaa jo muutaman päivän. Sieltä löyty tämmönen yks...


Ehittiin hengata Juusben kaa pari tuntia, yhen oppitunnin ajan. Holma on kiva kesällä. Onse kyl talvellakin ihan jees. Istuskeltiin laiturilla ja lillutettiin jalkoja vedessä. Ei ollu ees kovin kylmää vettä! Toisinku Hietsussa... Kierrettiin myös Holman metsäreittejä ja kerrotiin kuulumisia. Viideltä mun piti lähtee ajaa takas himaan. Ei olis tehny mieli lähtee. Onneks Juuso tulee sunnuntaina takas...

Roadtripin jälkeen vein auton meijän pihaan parkkiin ja menin käväsee Olkassa. Mun täyty kirjottaa Mannilan riparista palkkajutut. Tänään oli vähän erilainen Olka. Siellä oli tarjolla kaikkii herkkuja, esimerkiks vohveleita ja sehän oli hyvä syy kävästä. Tällä kertaa onnistuin kuitenki pitäytyy yhessä vohvelissa, vaik yleensä syön niitä joku sata. Olkan terdellä oli kiva hengaa. Ihanan kuuma.


Jos mä ehin ni käyn ehkä huomen kattomas ittelleni omia vaelluskenkiä. Mamilla on parit hyvät kengät joita saan kyl lainaa, mut olis ehkä hyvä et olis omat. Ja olis kiva, et ne olis mulla jo ennen kesän loppupuolta ja seuraavaa vaellusta. Hinnat niillä on kyl aika kovia, mut nyt mulla olis rahaa semmoset hankkii ja tää ei todellakaan jää vikaks reissuks Lappiin!

Huomenna on myös Mannilan riparin konffisharjotukset ja pitäis siivoo. Mun "huone" on aika törkees kunnos. Ääääh. Lauantaina on konffis jeejee! Mä oon mukana siunaamassa leiriläisiä ja joudun ekaa kertaa oman riparin jälkeen laittaa alban päälle. :D Oon mä monessa muussakin konffiksessa ollu siunaamassa, mut ihan omis kuteissa. No, empä ainakaa pistä silmään ku muillakin ohjaajilla on albat. Nyt vois vaikka mennä nukkumaan. Viime yö jäi vähä lyhkäseks kauheiden painajaisten takia, jota vähän harmitti mua vielä koko päivän... Jos vaik nyt ei kävis niin. Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti