18.6.2011

Mannilan menoo taas

Eilen illalla oli siistii ohjelmaa! Meillä ei ollu normii iltaohjelmaa, vaan lähettiin pienelle retkelle. Ripari jaettiin kahteen osaan. Toinen porukka lähti soutamaan kirkkoveneellä ja toinen teki pienen kävelyreissun. Treffit oli sovitussa mestassa, jossa vaihdettiin osia ja loppu porukka sai myös soutaa. Mä olin ekassa porukassa soutamassa. Harmi, et kamera oli syvällä laukun pohjalla, en saanu yhtään kuvaa ite soudusta.


Oon enneki soutanu kirkkoveneellä. Tehtiin vähän samantyyppinen retki Ahoniemen riparilla vuonna 2007. Siinä saa mukavasti kuntoiluu ja se on muutenki ihan hauskaa. Täytyy vaan päästä rytmiin kiinni, joka ei aina isolla porukalla oo helppoo. :D

Veneilyn ja kävelyn jälkeen oli saunat. Mulla oli kova draivi päällä edelleen, joten skippasin saunat ja lähin lenkkeilee vähän lisää. Pyörin lähtimaastossa ja ihailin Suomen luontoa ja maalaismaisemia.


Ihan kohta meillä on taas päivän minijumis. Tänäänki illalla meillä on vähän erilaista ohjelmaa ku normisti. Huomenna mä aijon varmaankin kokeilla ratsastusta. Mä en oo koskaan ollu mikään heppatyttö ja hepat on musta vähän hurjii, mut kerranki on mahollisuus testaa, joten mikäs siinä. En oo koskaan ollu hevosen selässä. Pienenä oon kyllä kokeillu ponia, mut taitaa olla piiiiikkusen kokoeroo hevosilla ja poneilla hahah. Enää tää ja huomen päivä, sit lähetään himaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti