31.3.2012

Ohi on!

Nyt on taas kuukauden mittanen työputki Cityllä tehty. Aika meni tosi nopeesti, must tuntuu et siel menee aina. Tuli tehtyä muutamia juttuja, jota en aikasemmin ollu tehny, eli tuli siis opittua vähän uutta! Kuukauden aikana tuli kivasti rutiinia päiviin ja nyt tuntuu varmaan taas hassulta palata epäsäännöllisiin työaikoihin. Tänä aikana on myös tullu kevät! Sillon kun alotin ei ollu vielä näin kivoja säitä. Oli lumimyräköitä ja mä kirosin tuolla ulkona kun kävelin kaiken sen skeidan keskellä Konalaan. :D Tällä viikolla pääsin menenään jo pyörällä. Liikuntaa on tullu harrastettuu kivasti kun tosiaan oon joka päivä kävelly. Alotin myös sen uuden salin. Kaikinpuolin mennyt kuukausi on siis ollut kiva!


Seuraavat pari viikkoa mulla on aika paljon vapaata, ku sain vähän huonosti vuoroja. Mulla on vaan neljä vuoroo, onneks kaks niistä on enemmän ku neljätuntisia. Yritän kyl varmaan saada muutaman lisävuoron.

Porukat lähti muutama päivä sit reissuun ja mä sain taas auton. Mulla on jo pitkään ollu fiilis, et haluun päästä kruisailee, ku on niin kivat kevätsäät! Me mennään tänään käymään Vantaankoskella kattelemassa mitä siellä näkyy. Se paikka tuo kivoja muistoja mieleen, siellä ollaan useesti hengattu. :) Illalla on yhen kaverin, Niken, synttärikemut Myrtsissä. Oiva tilaisuus päästä vähän nollaamaan työputken jälkeen, mut empäs nollaakkaan! Mä meen autolla. Pidän nyt vähän taukoo kännäilystä. En kyl mitenkään supertiukasti. Jos alkaa menojalka vipattaa niin mikäs siinä, nyt vaan tuntuu hyvältä olla ilman. :)

Kohta alkaa viikonlopun raivosiivous! Piti olla jo eilen mut mentiin hetken pötköttää kun tulin töistä ja kuinkas kävikään, nukahdettiin molemma ja herättiin vasta puol yheksän. Hups. Tänään uus yritys!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti