18.4.2013

TJ 153

Hei ihanaa aurinko paistaa taas! Piristää kivasti vähän väsähtänyttä aamua. Eilen oli ihan kreisi väsy! En tajuu. Alkoi heti aamusta, vaikka olinkin nukkunut ihan ookoot unet. Töissä oli aika hirveetä kun ei meinannu pysyy oikeesti hereillä. Kun pääsin duunista, olin ihan valmis menee jo nukkuu. Mulla oli kuitenkin tällit Juuson kanssa ja jostain sitä virtaa siihen tietenkin tuli. Ne pääs vapaille jo ennen puolta kuutta, joten päästiin treffaamaan jo hyvissä ajoin ennen kuutta. Pienen pohdinnan jälkeen päätettiin lähtee Itikseen.


Itis oli taas vähän enemmän rempassa kun viimeks. Toivottavasti siitä tulis jotenkin järkevä ja kivempi paikka, kun remppa on valmis. Me käytiin Hesessä syömässä ja Ciao Caffessa kaffella/teellä.




Käytiin myös hakemassa Juusbelle herkkuja tulevaa vartiokeissiä varten. Siellä ne viikon nököttää neljän seinän sisällä ja välillä käy vartioimassa linnaa. Jännä kuulla miten siellä aika kuluu. Huomenna se alkaa.
















Hyvästeltiin toisemme puol ysin tienoilla, Juusbe läks takas saarelle ja mä kotiin. Nyt alkaa (toivottavasti) viimenen rutistus näitten kiinniolojen suhteen. Reilun viikon päästä Juuson pitäis tulla himaan ja olla seuraavan kerran kiinni vasta kesäkuun alussa. Tietenki just Kivenlahti rockin ja mun synttäreitten aikaan, mut kuitenkin. Sen jälkeen vasta kesäkuun lopussa, heinäkuun lopussa ja elokuun lopussa. Sit alkaa jo olee koko homma ohi. Sen oon tässä viimesen parin kuukauden aikana huomannu, et mihinkään ei kannata luottaa ku kyseessä on puolustusvoimat. Vähän voi kuitenki toivossa elää!

ps. Enää pari päivää Pokémoneihin, tj153!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti