7.4.2013

Tuparit part 3

Eilen juhlittiin Esan ja Jonnan tupareita. Nää tais nyt olla niitten kolmannet tuparit tässä parin vuoden sisään. :D Jonnalle neljännet. Aluks Jonna muutti kaverinsa kanssa Myrtsiin. Kaveri muutti pois ja Esa muutti sinne. Tossa suunnilleen vuos sitten nää muutti toiseen kämppään ja nyt sit tähän uusimpaan joulukuussa.

Mä heräsin aamulla jo vähän yli 6. Yritin saada nukuttuu viel, mut ei onnannu. Tein aamupalaa ja join aamukahvini rauhassa. Menin salille puol ysiltä. Oli kiva treenaa niin aikasin. Salin jälkeen freesailin itteeni ilta kuntoon. Tuli pientä vaatekriisiäkin, mut lopulta päädyin aika peruskamaan.



Lähin jo kahen jälkeen liikkeelle. Kutsussa oli laitettu, et kemut alkaa neljän viiden maissa, mut mä menin jo vähän yli kolme. Oltiin aika pitkään kolmistaan Esan ja Jonnan kanssa, kun ootettiin muita juhlijoita. Oli kivaa hengailla aluks tollein. Muu jengi alkoi valuu paikalle viiden jälkeen.








Jengiä tuli ja meni, oli kiva nähä kavereita. Mua alko vähän ennen puoltayötä väsyttää ihan törkeesti. Kannatti herää niin aikasin joo! Jotkut olis halunnu lähtee baariin, mut ei sit menty. Mun puolesta ainakin hyvä noin, siel olis salee alkanu väsyttää vielä enemmäm. Lähin himaan vähän yli kahdentoista bussilla. Isot kiitokset Esalle ja Jonnalle kivoista kemuista!

Meen tänään taas käymään Santiksessa. Juuso pyys jo eilen, mut ekaa kertaa täytyi kieltäytyy kun oli kaikkee hommaa mulla. Tänään iltapäivällä sit. Hyi, nyt on vähän darranen olo. Ei kyl onneks niin paha, kun tossa pari viikkoa sitten... :D Kyl tää tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti