24.4.2013

Yllätysvapaat

Tää päivä oli kiva. Siitä tuli kiva ihan vahingossa. Olin ihan normisti töissä ja lounasaikaan suunnilleen lähettelin Juuson kanssa viestejä. Tollasen vartiontikeissin (jossa Juuso nyt on) aikana tulee kerran viikkoon sellaset virkistysvapaat. Tunnin ajaksi pääsee kaupungille hengaamaan. Tänään ne sit oli ja kävi vielä hyvä tuuri et just niihin aikoihin kun mä pääsin töistä!! Oli pikkusen hymy korvissa kun tosta kuulin. Töiden jälkeen lähdin kohti Tuomiokirkkoa, jossa meillä oli tällit. Osa matkasta meni melkein juosten, niin innoissani olin. Pari onnen kyyneltäkin puski silmistä kun pääsin ton sotilaan syliin...




Eihän meillä paljoo aikaa ollut. Hetki täyttä onnellisuutta. Tunnin verran. Istuttiin Tuomiokirkon portailla. Mä toin Juusolle evästä, kebee. Käveltiin myös vähän kauppatorilla. Kauas ei voinu lähtee, että Juuso ehtii taas vartioimaan ajoissa. Mua vähän huvitti kun mullakin oli camotakki... Jos olisin tienny, et päästään näkemään, en ehkä olis laittanu sitä. Saksanliput käsivarsissa, sain myös katseita saksalaisilta turisteilta. :D



Aika meni nopsaan, mut tää pienekin hetki teki tosi hyvää. Käveltiin vielä noitten vartiointipaikalle. Siellä joku Juuson kolleegoista juuri jäpitti. Juuso oli menossa seuraavaksi. Sanottiin heipat ja mä lähdin kotiin päin.


Kun Santis on niin lähellä, ollaan päästy hyvin näkemään vaikka Juuso olisikin kiinni. Tää kerta on eka kun ei oo päässy ollenkaan näkemään. Tällästä se on niillä, joilla ei oo näin lyhyttä välimatkaa. Aika riipasevaa on nyt ollu. Ehkä hankalin pariviikkonen hetkeen. Onneks se on kohta ohi ja pääsee viikonlopun viettoon. Sillon on kivoja juttuja tiedossa. Ens viikolla on vappu, se tekee muutaman lomapäivän lisää jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti