10.4.2015

Arkijuttuja ja viikonlopun odotusta

Tää viikko on menny aika perus juttujen parissa, duunii, salia ihan basic hommaa. Töissä on kivaa, ei yhtään ärsytä lähtee duunipaikalle aamulla. Päivät menee nopeesti. Ehkä välillä tuntuu että jopa liiankin nopeesti ja tarttis muutaman tunnin vuorokauteen lisää. Se on jees että on vielä valoisaa oikeestaan aika pitkään sen jälkeen kun on päässyt kotiin. Illalla jaksaa puuhailla paremmin kaikkee kun on valoisaa.


Yks päivä bongasin mun tekemän mainoksen Pohjolan Perhokalastaja -lehdestä. Hauskaa nähä omaa käden jälkee jossain muualla kun Calcuksen julkaisuissa. Tätä oli myös kiva tehdä. Siinä tavallaan yhdisty työ ja hupi. Messut alkaa huomenna. Täytyy nousta huomenna super aikaisin että kerkee hyvissä ajoin bussilla paikalle.



Sen lisäksi että illat on valoisuutensa takia tosi jees, oon myös fiilistelly aamuja. Mä oon selkeesti enemmän aamuihminen. Musta on kivaa nousta aikaisin, käydä lenkillä ja syödä aamupalaa rauhassa. Nyt varsinkin kun oon duunissa, jossa on perus toimistoajat ja pitää herää aikaisin, on siistii käydä esim lenkillä kun kadut on vielä ihan tyhjiä ja aurinko nousemassa. Nyt myös Juusolla on ollu vähän samanlaiset työajat kun mulla, mut jätkä vetää hirsiä vielä jonkun aikaa mun jälkeen. Aamut on siis myös mulle sellaista kivaa omaa aikaa, josta nautin. Ei sillä että olisin mitenkään kärttyinen aamulla, enkä haluis nähä muita mut musta on vaan niin kivaa kun saa tehä jutut ihan omien rutiinien mukaan. Lenkin jälkeen parasta on aamupala, kahvi ja tietokone. AH.


Tällä viikolla on ollu vähän jännät fiilikset. Juuso on lähdössä tänään illalla Kilpisjärvelle viikoks. Alkuun ajatus kuulosti siistiltä, minä yksin kotona jeeeee! Mut sit jostain puskista alkoikin tulla hassu haikeus ja ikävä jo valmiiksi. Ei olla oltu Juuson kanssa erillään inttiaikojen jälkeen vielä kertaakaan näin "pitkää" aikaa. Tää tekee siis varmasti aika hyvää. Vaikka ikävöinti tuntuu välillä ihan kauheelta, on se myös tavallaan tosi hyvä. Tälläset tunteet kuuluu suhteeseen jos suhde on kuosissa. Onhan se kivaa huomata ikävövänsä tällä tavalla, kun pitkään on menty niin tasaisissa tunnelmissa. Kyllä mä aijoin nauttia tulevasta viikosta, vaikka heippojen sanominen ei ollukkaan kivaa. Heti huomisesta lähtien on ainakin mukavaa tekemistä.


Tänä iltana pitää vähän pakkailla. Vaikka on Tampereella vain yhden yön, mua ahdistaa ajatus miettimisestä mitä pitää ottaa messiin. :D Pakkaus on aina ollu niin inhokkihommaa. Huomenna dösä starttaa Kampista jo 7.20, tiedossa siis tosi aikainen herätys. Onnibussilla matka kestää 2,5h. Oon varannu itelleni matkalukemista. Jo kolmas kirja tälle vuodelle. En oo ikinä lukenu kirjoja nöin nopeella tahdilla. Entinen tahti on ollu luokkaa yksi kirja kahden vuoden välein ja sekin on usein jääny kesken. Hahah... Toivottavasti viikonlopusta tulee kiva. Ainakin mä kovasti veikkaan että tulee! Perhomimmit on ihan liekeissä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti