5.4.2015

Viikonlopun kuulumisia

Viikonloppu on menny mukavissa merkeissä. Nyt on sunnuntai, ollaan Juuson kanssa molemmat oltu perjantaista asti vapaalla ja vielä huominenkin on free. Tai Juuso saattaa mennä puuhastelee Ruotoon jotain, mut mä ainakin nautin vielä vapaapäivästä. Torstain duunipäivä oli tosi lyhyt, jengi jätti toimiston jo joskus yhden aikaan. Mä vähän toivoin, että porukkaa olis lähteny after work meininkeihin jonnekkin, mutta kaikki vaan katos omille teilleen. Mä jäin hetkeks stadiin pyörimään ja sit suuntasin Viikkiin moikkaa Juusoa ja muita jätkiä Ruotoon. Myös Katri tuli sinne vähän myöhemmin. Oli kiva jutskailla pitkästä aikaa.

Perjantaina aamulla noustiin suht aikaisin, laitettiin kalakamat kuntoon ja lähettiin merelle haukikalaan. Mä oon ihan koukuttunu siihen hommaan. Kelluntarenkaalla lilluminen on kivaa ja samoin haukien saaminen. Mä sain yhden kauheen möllin! En oo ikinä pitäny käsissäni niin isoo kalaa. Vitsi se oli siistii. Toisessä blogissa lisää.


Perjantain kalareissun jälkeen oli hyvä fiilis. Keuhkot täynnä raitista ilmaa ja mielessä jättihauki. Ihan parasta. Viivi tuli illalla käymään meillä. Nasse oli lähteny bändinsä kanssa treenaamaan sunnuntain keikkaa varten ja Viivi ei jaksanu mädäntyy yksin himassa. Juotiin pari lasia viiniä ja hengailtiin. Myös lauantaina oli kalapäivä. Mentiin samoille mestoille kun edellisenäkin päivänä. Tällä kertaa Juusoo lykästi. Lauantain keli oli vähän nihkeempi kun pe ja mä olin aika nopeesti ihan jäässä. Tuuli oli paljon kovempi. Tähän aikaan vuodesta reilu pari tuntii on aika maksimi mitä pystyy vedessä hengaamaan, vaikka vaatteet oliskin tarkkaan mietitty.

La illalla Juuso lähti bänditreeneihin. Mä kävin salilla ja sen jälkeen pidettiin kunnon maratonipuhelu mun kummitäti Annelin kanssa. Myöhään illalla lueskelin kirjaa siihen asti, että silmät painui kiinni. Mulla on yhtä kirjaa enää ihan vähän jäljellä ja tarkotus oli lukee se kokonaan loppuun, mut uni vei voitoin. :D Juuso tuli joskus yöllä himaan. Tänä viikonloppuna on tullu nukuttuu tosi hyvin. Tänään mennään perinteiselle pääsiäsillalliselle Louhelaan. Syömingit alkaa jo päivällä, koska illalla lähetään koko possen voimin kattomaan Nassen keikkaa stadiin. Tänäänkin olis kerenny vielä pikaisesti kalaan, mut taivaalta tulee tiskirättejä niin päätettiin jättää ne hommat suosiolla väliin. Hyvää pääsiäistä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti