16.4.2015

Rautanaama saunassa

Eilen oli saunailta. Nyt kun Juuso on mestoilla ja mä iteksini himassa, oli mulla meidän saunavuoro ihan kokonaan käytettävissä itselleni. Vaikka en oo ikinä ollu kova saunomaan, on tästä joka keskiviikkoisesta saunasta tullu ihan kiva juttu. Ennen kävin saunassa noin 2-3 kertaa vuodessa, vain mökillä ollessa ja jouluna taloyhtiön saunassa. Vanhempien luona asuessa meillä ei koskaan ollu omaa vuoroo. Eilen pyysin Viiviä mukaan.


Mä oon nyt joulusta asti käyttänyt yhtä ja samaa hyväksi todettua shampoota ja hoitoainetta. Mane 'n Tail hevosshampoota. :D Tää on siis sellasta jota voi käyttää hevosten lisäksi myös meikeläisten tukkaan. Mun vihaan sitä kun pesun jälkeen tukka näyttää liian kiiltävältä ja ihan lättänältä. Tää shampoo ja hoitoaine pitää tukan tuuheanoloisena kokoajan. Vaikka mulla ei oo edes kovin paksua tukkaa enää. :) Hyvä tuote!


Viivillä ja mulla on molemmilla korvissa venytykset. Viivillä myös naamassa muutama reikä. Ne ei oo ihan parhaita saunassa. Vuoronperään toinen valitteli korviaan ja toinen septumiaan kun ne alkoi vähän polttaa haha.. Parhaat korut oli matskultaan lasia. Lasiset korut ei kuumene, eikä myöskään kylmene esim pakkasella.



Nyt oli jo illalla niin valoisaa että mentiin hetkeks kattelee auringonlaskua saunan parvekkeelle. Olis voinu hengailla vaikka pitempäänkin kun ei enää tarvii hytistä pakkasessa. Tunnin sauna-aika on vaan aika rajallinen.



Saunan jälkeen sanottiin heipat, Viivi meni himaansa tien toiselle puolelle ja mä kans kotiin. Lysähdin sohvalle kattomaan "laatuviihdettä". Mä olin suunnitellu tälle viikolle kaikkia kivoja salijuttuja, lenkkejä ja vastaavaa mut kipeydestä huolimatta en oo kauheesti kodistani ulos liikkunut. Se on toisaalta tehny ihan hyvää. Mä oon ihan nauttinu tästä yksinolosta. Tai ei se oo oikeestaan tuntunu kummoiselta. Kyl mä sitä ootan että Juuso tulee taas himaan ja nähdään, mut on ollu ihan kivaa rauhottuu lähes yksikseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti